سرویس: سیاسی
کد خبر: 77332
|
12:55 - 1397/05/13
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین شهر:

طرح سوال از رئیس‎جمهور روز یکشنبه مشخص می‌شود/ موضعم را درباره واگذاری کشت وصنعت اعلام کرده‌ام/ بیش از این ورود کنم به صلاح نیست

طرح سوال از رئیس‎جمهور روز یکشنبه مشخص می‌شود/ موضعم را درباره واگذاری کشت وصنعت اعلام کرده‌ام/ بیش از این ورود کنم به صلاح نیست
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از رییس جمهور باتوجه به ساعات آخر مجلس در روز چهارشنبه مطرح شد لذا نهایی شدن آن برای روز یکشنبه این هفته موکول شد که بزودی مشخص می شود.

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما،  با توجه به اینکه طرح سوال از رییس جمهور ساعات آخر مجلس در روز چهارشنبه مطرح شد لذا نهایی شدن آن به روز یکشنبه این هفته موکول شد که بزودی مشخص می‎شود.

ملکی در ادامه سوال خبرنگار سبلان ما مبنی اینکه اگر تعداد امضاهای نمایندگان به یک نفر هم برسد، آقای رئیس‌جمهور باید برای پاسخ به سؤال نمایندگان در صحن پارلمان و در یکی از جلسات علنی مجلس حضور یابد، بیان کرد: در این مورد هنوز هیچ تصمیمی در مجلس صورت نپذیرفته است و  این موضوع روز یکشنبه بصورت تکمیلی در مجلس بررسی و نهایی خواهد شد.

وی افزود: آنچه که در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود در راستای تحقق مطالبات مردمی است و مجلس در تلاش است مطالبات مردمی را درسطح کشور عملیاتی و به سرانجام برساند.

 قاطعانهموضعخود را در واگذاری کشت وصنعت اعلام کرده ام / بیش از این ورود کنم به صلاح من نیست

نماینده مردم مشگین شهر درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در رابطه با واگذاری کشت وصنعت مغان اردبیل بیانه ای مبنی بر موضع قاطعانه خود را اعلام کرده ام، افزود: بیشتر از این ورود کنم به صلاح من نیست و باید همه نمایندگان و مسئولان استانی آگاهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: واگذاری کشت وصنعت مغان اردبیل اصلأ به صلاح مردم استان اردبیل و شهرستان پارس اباد نیست و دراین رابطه باید تصمیمات اتخاذ شده با بررسی های بیشتر انجام شود.

الحاق 4 شهرستان اردبیل به لایحه منطقه آزاد تجاری 

ملکی از الحاق 4 شهرستان اردبیل به منطقه آزاد تجاری خبرداد وافزود: با تصویب لایحه آزاد تجاری در اردبیل امکان الحاقی سایر شهرستان ها نیز به این لایحه وجود دارد.

وی بیان کرد: قرار است شهرستان های مشگین شهر،نمین،بیله سوار و پارس آباد  پس از بررسی های نهایی در قالب الحاقی به لایحه مصوب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل افزوده شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از همکاران در چند روز اخیر گفتگوهایی را با برخی از رسانه ها انجام داده بودند که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت.

ملکی گفت: با همت وتلاش همه نمایندگان مجلس و کمک همدیگر می توانیم آنچه که را در امر منطقه آزاد تجاری استان اردبیل شایسته است، انجام دهیم تا همه شهرستان ها از نعمت این لایحه بهره مند و برخوردار باشند.

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد