سرویس: استانی
کد خبر: 77342
|
19:48 - 1397/05/13
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

بهره برداری دو فرهنگسرا تا پایان سال 97 در اردبیل

بهره برداری دو فرهنگسرا تا پایان سال 97 در اردبیل
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده ۲ فرهنگ‌سرا تا پایان امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که بی‌شک این موضوع می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید ناصر اسحاقی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات اندیشیده شده  2 فرهنگ‌سرا تا پایان امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که بی‌شک این موضوع می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به این که برنامه‌های فرهنگی با محوریت آسیب‌های اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود تصریح کرد: اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و تلاش بر این است که بتوانیم در ارتباط با تحقق این مسئله بسیار مهم در جامعه از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان به نحو احسن استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره تئاتر استانی در اردبیل هم‌اکنون با رویکرد تقویت اجراها و با هدف جذب مخاطب و تشویق هنرمندان حوزه تئاتر استان شهریور ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است که گروه‌‌های شرکت کننده در آن حضور خواهند داشت.

اسحاقی تصریح کرد: جریان‌سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد و طلاق ، جلب مشارکت رسانه‌ها، خانواده‌ها و ذی نفعان محلی ، برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است چرا که دشمنان و استکبار جهانی همیشه درصدد هستند با ترفندها و نقشه‌های مختلف در افزایش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان از تمام ابزارها و امکانات موجود استفاده می‌کنند تا تهاجم فرهنگی در جامعه به وجود آورند و این مسئله ساده‌ای نیست که به همین منظور نیاز است از تمام ابزارها و امکانات موجود به شکل مناسب استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم فرهنگسرای گرمی و بخش تازه کند شهرستان پارس‌آباد تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و در اختیار علاقمندان فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد و سازماندهی بقعه کلخوران در شورای فرهنگ عمومی استان تصویب شده است.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد