سرویس: استانی
کد خبر: 77373
|
19:32 - 1397/05/15
نسخه چاپی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شهرک های صنعتی در اردبیل افزایش می یابد

شهرک های صنعتی در اردبیل افزایش می یابد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵ شهرک صنعتی در اردبیل در حال احداث و توسعه بوده و زیرساخت‌ های شهرک‌های صنعتی اردبیل آماده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی نظری شیخ احمد بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: ایجاد و توسعه 15 شهرک و ناحیه صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل هم‌اکنون به عنوان محوری‌ترین برنامه‌ها در نظر گرفته شده و به طور جد در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به این که شاهد تکمیل ظرفیت واگذاری زمین در برخی شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل هستیم بیان کرد: هدفگذاری برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی اردبیل در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور تاکنون چندین برنامه تدوین شده و سعی بر این است که بتوانیم در توسعه نواحی صنعتی در استان موفق عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سعی بر این است که بتوانیم مشکل کمبود زمین را با استقبال سرمایه‌گذاران برطرف کرده و از مهم‌ترین هدف ما طی مراحل اولیه برای توسعه و احداث شهرک‌ها اقدامات مناسبی انجام یافته و در حال پیگیری تحویل زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

نظری شیخ احمد تصریح کرد: ارائه هر چه بهتر خدمات در شهرکهای صنعتی استان  سبب ایجاد اشتغال‌زایی در واحدهای صنعتی استان می‌شود که با قیمت پایین به صورت نقد و اقساط در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

وی از تخصیص 100 درصدی اعتبارات عمرانی ملی و استانی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل  اظهار کرد: به همین منظور 23 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده و در این زمینه با مشارکت مسئولان اجرایی استان در تکمیل طرح ‌ها و پروژه‌های استانی اقدامات مناسبی انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ارائه تسهیلات کم‌بهره به مناطق محروم و روستایی خبر داد و افزود:  جذب و اشتغال مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در واحدهای صنعتی استان تحقق یافته و در این زمینه تعاملات خوبی با کمیته امداد استان انجام یافته است.

وی اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی استان با تدوین بسته‌های تشویقی اشتغال مددجویان برای خودکفایی افراد زیرپوشش کمیته امداد استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته است و امید می‌رود با اجرای این طرح در اشتغال‌زایی مددجویان گام بزرگی برداشته و مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد