سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77378
|
12:44 - 1397/05/16
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

تلاش برای بهره‌برداری از محورهای ترانزیتی بیله‌سوار در زمان مقرر

 تلاش برای بهره‌برداری از محورهای ترانزیتی بیله‌سوار در  زمان مقرر
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به وجود گمرک بیله‌سوار در منطقه توسعه و بهسازی محورهای ترانزیتی این شهرستان فوق العاده حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشراه به اهمیت توسعه و بهسازی محورهای ترانزیتی گمرک بیله سوار، اظهار داشت: با توجه به وجود گمرک بیله‌سوار، توسعه محورهای ترانزیتی در این شهرستان اهمیت فوق العاده ای دارد.

وی درباره آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور ترانزیتی بیله‌سوار به گوگ تپه گفت: این پروژه آماده واگذاری برای اجرا است و به زودی عملیات اجرایی آن با واگذاری به پیمانکار  آغاز خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود با تسریع در پروژه چهارخطه شدن محور ترانزیتی بیله‌سوار به گوگ تپه شاهد بهره‌برداری از این پروژه در زمان تعیین شده باشیم.

وی درباره پروژه چهارخطه محور ترانزیتی بیله‌سوار-گرمی-سه رهی صحرا بیان داشت: به زودی مطالعات تفصیلی این کار آغاز خواهد شد.

حیدری از زیرسازی راه‌های روستایی زیر50 خانوار از محل اعتبارات استانی و اجرای روکش آسفالت از محل منابع ملی خبر داد وتصریح کرد: با ابلاغیه معاون وزیر راه و شهرسازی باید این مهم محقق شود و انتظار می‌رود در این زمینه اعتبارات لازم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها توسط فرمانداران و مسئولان مربوطه تامین شود.

انتهای پیام/313/1/3

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد