سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77391
|
21:21 - 1397/05/16
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در اردبیل:

حوزه فرهنگی و تربیتی کشور نتوانسته نمره قابل قبولی را کسب کند

حوزه فرهنگی و تربیتی کشور نتوانسته نمره قابل قبولی  را کسب کند
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در حال حاضر در مدیریت امورات فرهنگی دچار بحران هستیم و متاسفانه نمره قابل قبولی در حوزه فرهنگی و تربیتی در کشور نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت‌الله سید‌حسن عاملی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای مشترک با معاون آموزش و پژوهشی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور، رئیس دانشگاه باقرالعلوم در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه میرزا علی اکبر در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در مدیریت امور‌ فرهنگی دچار بحران هستیم.

وی با بیان اینکه از بعد فرهنگی و تربیتی ما نمره قبولی در کشور نداریم، گفت: خروجی بخشی از کارهای فرهنگی تطابقی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به مسئولیت سنگین استادان دانشگاهها بیان کرد: مدیران فرهنگی باید بی‌رحمانه نسبت به کارهای خود قضاوت و حکم کنند.

عاملی عدم وجود نگاه تخصصی به امورات فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی با اهمیت آن را از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات امورات فرهنگی عنوان کرد و تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی در جهت رشد یک ملت دارای اهمیت اساسی است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: کار دانشگاه و کار با دانشجو جزء ظریف ترین نوع امورات فرهنگی است و نیازمند تخصص در این امور است.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل به ارائه گزارشی از فعالیت های دفاتر نهاد و گروه معارف اسلامی دانشگاههای استان اردبیل ارائه کرد.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد