سرویس: اردبیل
کد خبر: 77400
|
12:23 - 1397/05/17
نسخه چاپی

سبلان ما گزارش می دهد؛

کله پاچه‎خوری در یکی از درمانگاه‎های اردبیل صدای مردم را درآورد

کله پاچه‎خوری در یکی از درمانگاه‎های اردبیل صدای مردم را درآورد
سریال کله پاچه خوری در وقت اداری آن هم در یکی از درمانگاه های اردبیل صدای بیماران، مراجعه کنندگان پیر، جوان، زن و مرد را در آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به دنبال گزارشات و شکایت‌های مردمی از خدمات رسانی نامطلوب درمانگاهی در اردبیل خبرنگارما، برای شفاف سازی در این درمانگاه حضور یافت و طبق مشاهدات از هشت صبح تا 10 صبح که نقطه طلایی وقت ادارای و اوج مراجعه بیماران است، بساط  دورهمی کله پاچه خوری  مسئولان ومدیران  در این درمانگاه برپابود.

 این در حالیست که وقت اداری که پیک کارهم باشد از اموال عمومی و حقوقی همه شهروندان به شمار می رود، فلذا تصاحب آن و وقت گرانقدر و طلایی مردم حرام، غیرقانونی و عدم ارزش دهی به مردم شریف اردبیل است و عملا چنین اقداماتی موجب جداسازی مردم از مسئولان و عدم اعتماد مردم به مسئولان و تحریک آنان شده و کارهای غیر اخلاقی همچون  وقت کشی و دروغگویی را نیز در جامعه ترویج می دهد.

 طبق این گزارش در چنین روزهای حساس و بحرانی اقتصادی کشور و نارضایتی های مردم از گرانی ها، این وقت کشی ها و صرف صبحانه تا اواسط وقت اداری آن هم کله پاچه ای که با بوی خوش ودلپذیریش محیط یک اداره و درمانگاه را پر کرده است نه تنها موجب اذیت بیماران پیر و زنان باردار در این درمانگاه می شود بلکه زمینه ایجاد بدبینی به نظام را دربین مردم فراهم می سازد.

در چنین مرکز درمانی صرف صبحانه آن هم درکنار یک مدیر نشانگر سوء مدیریت درمانگاه های استان و ترویج آن سوء مدیریت به جامعه پزشکی و سایر کارکنان آن نهاد و یا اداره می شود که باید قاطعانه و در اسرع وقت موارد این چنینی برخورد شود.

 تدارک دهندگان صبحانه های دورهمی لذیذ  آن هم در وقت اداری  و جلوی چشمان مردان و زنان پیر و بی بضاعت ها، نه تنها در قبال  این مردم  بلکه باید در دنیا و اخرت و پاسخگویی نظامی باشند که شهدایش برسر حفظ عدالت اجتماعی، پایبندی به ارزش های نظام مقدس و امنیت این ملت ومردم خون هایشان را تقدیم اسلام و نظام کردند.

وقتی افراد لیبرال منش در رأس مدیریت قرار می گیرند مصداق آیه سوم سوره مبارکه حضرت ابراهیم (ع)  اتفاق می افتد""الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الآخِرَةِ وَيَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللّهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا أُوْلَـئِكَ فِي ضَلاَلٍ بَعِيدٍ؛ آنان که زندگی دنیا را از آخرت دوست تر دارند و دیگران را از راه خدامنحرف می سازند و آن را منحرف می خواهند، سخت در گمراهی هستند" نتیجه این می شود که می بینیم و مشاهده می کنیم؛ احترام به مردم و با مردم بودن بارها در آیات شریفه قرآن کریم آمده است و این احترام نمی دانیم کی، کجا و چه زمانی  برای این ملت و این مردم اتفاق می افتد الله واعلم.

این وضعیت نابسامان و سوء مدیریت ها در بسیاری از درمانگاه های دیگر شهرستان ها نیز مشاهده شده است که امیدواریم بزودی با برخورد جدی مسئولان زیربط اصلاح و این مشکلات حل شود.

این گزارش حاکی از آن است که اکثر مدیران، معاونان و حتی کارمندان، بیشترین زمان حضور خود در ادارات را به برگزاری جلسات می پردازند، با این تفاسیر باید به حال سیستم معیوب ادارات تاسف خورد وتاسف بیشتر ازاین بابت که متاسفانه هیچ گونه نظارتی بر فعالیت کارمندان صورت نمی گیرد.

انگار وقت تنها برای کارمندان طلا است و برای ارباب رجوع به برنز هم نمی‌رسد،.متاسفانه برخی کارمندان تصور می‌کنند دیگران کاری ندارند و بیکارند و تنها خودشان هستند که زمانشان ارزشمند است اما ای کاش می‌دانستند اگر همین ارباب رجوع نبود او نیز در این مسئولیت و پشت این میز نمی‌نشست.

زمان آغاز وخاتمه فعالیت در ادارات تنها روی کاغذ وتحت عنوان بخشنامه دارای اعتبار است، راستی ‌آن وجدان کاری که همیشه و درهمه جا ازآن سخن گفته می شود کجاست؟

این صبحانه خوری های بی موقع در وقت اداری همه روزه انجام می شود که البته لیست صبحانه ها هم متغییر است و یکی از بودارهای آن  کله پاچه بود که امروز بویش تا اینجا هم رسیده است و حال باید منتظر پاسخگویی مسئولان استانی بمانیم.

قسمت اول گزارش

انتهای پیام/

انتهای پیام/313/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد