سرویس: استانی
کد خبر: 77429
|
15:50 - 1397/05/18
نسخه چاپی

وزیر راه و شهرسازی:

ورود 6 هزار نفری جمهوری آذربایجان به خاک ایران نشانگر اهمیت پایانه بیله سوار است / مشکلات صادارتی این پایان بزودی برطرف می شود

ورود 6 هزار نفری جمهوری آذربایجان به خاک ایران نشانگر اهمیت پایانه بیله سوار است / مشکلات صادارتی این پایان بزودی برطرف می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: در نشست‌های آتی با مقامات کشور جمهوری آذربایجان موانع و مشکلات پایانه مرزی بیله‌سوار و صادرات آن بررسی و برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عباس آخوندی ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: خوشبختانه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هم در بخش پایانه بار و هم پایانه مسافر و هم محوطه‌سازی پاینه مرزی بیله‌سوار صورت گرفته است و این پایانه با شبانه‌روزی شدن خدمات مرزی به یکی از پایانه‌های فعال کشور تبدیل شده است.

وی افزود: از نظر صادرات روزانه میانگین 176 کامیون از این پایانه رفت و آمد می‌کند و ورود روزانه 6 هزار مسافر خارجی تبعه جمهوری آذربایجان که رقم قابل توجهی است اهمیت پایانه مرزی بیله‌سوار را نشان می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پایانه مرزی و گمرک بیله‌سوار از نظم خوبی برخوردار است و توجه بیشتری به این پایانه خواهد شد تا جزءو مرزهای بسیار فعال کشوری قرار گیرد.

آخوندی با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و 50 هزار مسافر در سال گذشته از پایانه مرزی بیله‌سوار و پیش بینی افزایش این رقم تا پایان امسال گفت: روابط بسیار صمیمانه و خوبی با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان داریم و در نشست‌های آتی با مقامات دو کشور موانع و مشکلات پایانه و صادرات بررسی و مرتفع می‌شود.

 

انتهای پیام/313/1/1/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد