سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77442
|
09:31 - 1397/05/20
نسخه چاپی

پیشکسوت روزنامه نگار اردبیلی:

خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند / امام علی (ع) خبرنگار پیامبر اکرم(ص) بود

خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند / امام علی (ع) خبرنگار پیامبر اکرم(ص) بود
خبرنگار و روزنامه نگار پیشکسوت استان اردبیل گفت: خبرنگاران مرزداران جبهه فرهنگی کشور هستند و مدام با دشمنان داخلی و خارجی در حال نبردند.

رسول ناصر آزاد مدیر مسئول نشریه 23 ساله و با سابقه ترین نشریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: مسئولان کشوری باید به جایگاه خبرنگاری ارزش قائل شوند و نباید بگذارد این جایگاه خبرنگاری درجامعه متزلزل شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران  امنیت شغلی در جامعه ندارند و مدام با خطرات هجمه از سوی احزاب مختلف و به ویژه دشمنان داخلی و خارجی روبرو می شوند، افزود: در قران کریم هم به جایگاه خبرنگاری با عنوان رابط  اشاره شده است که نشان می دهد عرصه خبرنگاری یک عرصه مقدس است.

ناصر آزاد با بیان اینکه امام علی (ع) از خبرنگاران و رابطون پیامبر اکرم (ص) بود، تصریح کرد: راویان زیادی در دوران ائمه معصومین (ع) بودند که رابط بین مردم و ئمه اطهار(ع) بودند و احادیث امامان معصوم (ع) را به عموم مردم و راویان آن دوران با صداقت می رسانند.

این پیشکسوت خبرنگاری در ادبیل تاکید کرد: جامعه خبرنگاری امروز یک وظیفه خطیر در سنگر فرهنگی کشور دارد که آن هم مقابله با تهاجم فرهنگی در سنگر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است که باید با قلم زدن خوب و انقلابی در مقابل این هجمه های بزرگ دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستیم.

مدیر مسئول نشریه پیام اردبیل بیان‌کرد: خداوند به قداست این قلم در قرآن کریم قسم خورده است و ما جامعه خبرنگاری نیز باید از حیثیت این قلم، اقتدار و صاحه این قلم به خوبی حفاظت کنیم.

ناصر آزاد با اشار به اینکه خبرنگاران همیشه با عرصه علم و فرهنگ سروکار دارند، گفت: آنهایی که صاحب قلم و اندیشه هستند باید در کنار مردم وبرای مردم قلم بزنند و این قلم فرقی نمی کند که دست صداوسیما، روزنامه نگار و یا یک خبرنگار باشد.

وی بیان کرد: امروز مردم بیشتر از روزهای دیگر به حضور جهادی و انقلابی خبرنگاران برای گویای حقیقت جامعه و کشور نیازمند هستند واین نیاز را باید خبرنگاران با تلاش خستگی ناپذیر خود حفظ کنند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد