سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 77456
|
12:09 - 1397/05/21
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خبر داد؛

تبدیل دانشگاه آزاد سرعین به دانشکده گردشگری

تبدیل دانشگاه آزاد سرعین به دانشکده گردشگری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهرستان سرعین به دانشکده گردشگری تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اسحاق رسولی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: در رویکرد جدید دانشگاه آزاد تغییرات اساسی در نحوه آموزش و رسالت این دانشگاه پیش‌بینی شده که طبق این رویکرد چشم‌‌انداز جدیدی برای این دانشگاه تعریف شده که بر این اساس نوآوری را الگوی خود قرار داده ایم.

وی افزود: برای توسعه صنعت گردشگری که یکی از محورهای اساسی توسعه استان به شمار می‌رود مرکز دانشگاه آزاد سرعین به دانشکده تخصصی گردشگر تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: این دانشگاه در سطح کشور و استان اردبیل نیز به دنبال بهره گیری از  ایده‌های جدید استفاده است که این موضوع کاملا امکان‌پذیر بوده ولی به هیچ وجه ساده نیست چرا که بحث صرف آموزش در وضعیت فعلی اشباع شده و باید به توسعه استان فکر کنیم.

وی گفت: دانشگاه آزاد استان اردبیل در حال حاضر دارای 6 واحد دانشگاهی، 6 مرکز دانشگاهی، سه آموزشکده سما بوده و  464 نفر هیئت علمی دارد که دو برابر این تعداد نیز نیروی حق‌التدریس در این دانشگاه فعالیت می‌کنند .

انتهای پیام/3131/1/3

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد