سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77474
|
13:36 - 1397/05/22
نسخه چاپی

فرماندار خلخال خبر داد؛

تنش آبی در 43 روستای خلخال/ آبرسانی با تانکر انجام می‌شود

تنش آبی در 43 روستای خلخال/ آبرسانی با تانکر انجام می‌شود
فرماندار خلخال گفت: 43 روستای شهرستان خلخال با تنش آبی مواجه شده اند و آبرسانی به این روستاها باتانکرهای سیار انجام می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فریدون بابایی امروز در نشست فصلی دهیاران خلخال از آبرسانی به 43 روستای این شهرستان با استفاده از تانکر سیار خبر داد و گفت: خشکسالی این روستاها را با تنش آبی مواجه کرده است.

وی افزود:با توجه به وجود منابع آبی در منطقه احداث مجتمع های آبرسانی روستایی از جمله برنامه های دولت برای رفع مشکل کم آبی در این منطقه است.

فرماندار خلخال با اشاره به نقش موثر دهیاران در استفاده بهینه روستاییان از آب گفت: دهیاران روستاییان و کشاورزان را برای استفاده از روش های نوین آبیاری کم فشار و تحت فشار تشویق و هدایت کنند تا با اینکار  آب های تولیدی منطقه را مدیریت کنیم.


دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این نشست با هشدار به محتکران از برخورد قاطع با آنها خبر داد و بیان داشت: در حالی که دشمن در تلاش برای تبلیغ ضعف های اقتصادی کشور و ایجاد نامنی در بازار است احتکار کالا و گرانفروشی جرم سنگینی است و با عوامل ایجاد ناامنی در بازار برخورد می شود.


وی بر مدیریت پسماند تاکید کردو بیان داشت:  باید با مدیریت پسمادها از آلودگی محیط زیست روستا و طبیعت مجاور روستاها پشگیری کرد.

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد