کد خبر: 77481
|
17:23 - 1397/05/22
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل خبر داد؛

کشف و شناسایی سه انبار احتکار ارزاق و مایحتاج در اردبیل

کشف و شناسایی سه انبار احتکار ارزاق و مایحتاج در اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل درادامه شناسایی های اخیر انبارهای کالا واجناس سه انبار احتکار ارزاق و مایحتاج ضروری در اردبیل شناسایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش مجموعه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی سه انبار احتکار ارزاق و مایحتاج ضروری در استان شناسایی شده و در این زمینه دستورات لازم به ضابطان صادر شده است.

وی با اشاره به این که شناسایی انبار احتکار کالا با جدیت در دستور کار مجموعه قضائی استان قرار دارد گفت: طبق تلاشها و پیگیری‌های انجام یافته سه انبار احتکار برنج، شکر و لوازم خانگی در استان اردبیل شناسایی شده است و انتظار ما رصدهای دقیق و جدی در این  زمینه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: انتظار ما این است که از ظرفیت منابع ملی برای شناسایی انبارها استفاده شود تا بتوانیم از انجام چنین اقداماتی در کم‌ترین زمان ممکن جلوگیری به عمل آورده و متخلفان را از انجام چنین اقداماتی بازداریم.

عتباتی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در استان با هر گونه جرائمی که اختلالی در حوزه اقتصادی استان وارد کند برخورد قانونی انجام خواهد شد و پرونده کیفری برای متخلفان در این زمینه ایجاد می‌شود تا بتوانیم از این طریق شرایط اقتصادی را به ثبات برسانیم.

وی از برخورد قاطع و بدون اغماض با احتکارکنندگان خبر داد و اظهار کرد: اقدامت و تلاش‌های اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی و اطلاعات سپاه در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

انتهای پیام/313/1/1/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد