کد خبر: 77482
|
17:27 - 1397/05/22
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

چهارمین یادواره شهدای والامقام شهر نیر برگزار می‎شود

چهارمین یادواره شهدای والامقام شهر نیر برگزار می‎شود
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده به همت پایگاه شهید صدوقی چهارمین یادواره‌ شهدای نیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای نیر اظهار داشت: طبق تمهیدات اندیشیده شده به همت پایگاه شهید صدوقی چهارمین یادواره‌ شهدای نیر برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و الگوگیری از چنین شخصیت‌های والا و برجسته‌ای در جامعه مهم‌ترین وظیفه ما است و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان یک اصل اساسی و مهم برای ما حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی در جامعه عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام کشورمان با ایثار و شهادت و از جان گذشتگی برای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کردند و با نثار جان خود امنیت و اقتدار را به کشورمان هدیه دادند که در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد.

عبدی تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور نیز فرصتی بسیار ارزشمند و ارزنده برای تبیین دستاوردها و اقدامات والامقام شهدای است که باید در این زمینه با همکاری و تعاملات همه‌جانبه مسئولان در امر تداوم و استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور برنامه‌های مناسبی تدوین شود.

وی اظهار کرد: این مراسم معنوی 25 مرداد ماه بعد از اقامه‌ی نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امام زاده سید محمد نیر برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا نورانیت مراسم را دوچندان کنند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد