سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77483
|
17:31 - 1397/05/22
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

راه اندازی کارخانه نساجی در شهر رضی/ جاده اردبیل - مشگین‌شهر ساماندهی می‎شود

راه اندازی کارخانه نساجی در شهر رضی/ جاده اردبیل - مشگین‌شهر ساماندهی می‎شود
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: کارخانه نساجی در بخش رضی مشگین‌شهر فروردین سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ولی ملکی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای راه‌اندازی کارخانه نساجی بخش رضی مشگین‌شهر انجام شده و این کارخانه فروردین سال آینده به بهره‌بردرای می‌رسید.

وی با اشاره به این که با راه‌اندازی این کارخانه گام بزرگی در رونق اقتصادی رضی به وجود می‌آید گفت: این منطقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است که مطالبات و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

ملکی ضمن اشاره به تسهیل عملیات اجرایی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر بیان کرد: انتخاب و جذب نیروهای این کارخانه به صورت تخصصی توسط سرمایه‌گذاران و مدیران مجموعه انجام می‌شود و بی‌شک افراد تحصیل‌کرده، کاردان و بامهارت در این کارخانه جذب می‌شوند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس بیان کرد: انتظار می‌رود این کارخانه گام بزرگی در تحول اقتصادی و اشتغال منطقه داشته باشد چرا که ایجاد این کارخانه در منطقه بی‌نظیر بوده و دستاوردهای بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

ملکی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی دارند و می‌توانند گام بزرگی در توسعه و پیشرفت منطقه بردارند و ما از خبرنگارانی که در راستای پیشرفت و توسعه منطقه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی از اجرای طرح گردشگری در روستای جبه‌درق مشگین‌شهر گفت: بابت این سرمایه‌گذاری و اقداماتی که در روستای جبه‌درق انجام شده تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس از ساماندهی جاده اردبیل - مشگین‌شهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این جاده تسهیل شده و با بهره‌برداری از این پروژه شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود.

ملکی وحدت و همدلی شورا و شهردار را نیاز اساسی دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود با تعاملات همه‌جانبه شورا و شهردار مشکلات مشگین‌شهر برطرف شود و مطالبات مردم نیز در حوزه شهری در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس با اشاره به موضوع واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی گفت: انتظار می‌رود کشت و صنعت مغان به افراد و شرکت‌های صلاحیت‌دار و یا تعاونی عشایری منطقه واگذار شود تا حقوق مردم منطقه پایمال نشود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: من در این برهه سخت زمانی مخالف سئوال از رئیس جمهور هستم ولی انتظار می‌رود رئیس جمهور و تیم اقتصادی وی برنامه‌ریزی اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد