سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77487
|
18:34 - 1397/05/22
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل:

اردوی طرح یاوران ولایت با شرکت ۱۲۰ دانش آموز خواهر بسیجی در اردبیل آغاز شد

اردوی طرح یاوران ولایت با شرکت ۱۲۰ دانش آموز خواهر بسیجی در اردبیل آغاز شد
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت : اردوی طرح یاروان ولایت باشرکت 120 دانش آموز بسیج خواهر در قالب فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی مدارس استان از امروز در اردوگاه مقدس اردبیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ایرج نقی پور ظهر امروز در افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت که با حضور مسئولان استانی، و فرماندهان سپاه وبسیج استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین برگزار شد اظهارداشت: طرح یاروان ولایت سازمان بسیج دانش آموزی که همه ساله با مشارکت اداره کل اموزش و پرورش استان اردبیل و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام می شود امسال نیز همانند سال هایس گذشته این طرح با برنامه های متنوع اردوی آموزشی در سرعین آغاز بکار کرد.

نقی پور با اشاره به اینکه این طر با اهداف تقویت دانش و آگاهی دانش آموزان در مسائل مختلف فرهنگی، تربیتی، اموزشی و ورزشی انجام می شود افزود: این طرح به مدت 4 روز با مشارکت 120 خواهر بسیجی از منتخبین مدارس سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اردوی طرح یاروان ولایت همزمان با سراسر کشور در راستای اموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد، آگاه ، بابصیرت و ولایتمدار و انقلابی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش اموزی استان اردبیل بیان کرد: دانش اموزان پس از گذراندن دوره های آموزشی اردوی طرح یاوران ولایت به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سیره ائمه معصومین (ع) ، عفاف وحجاب، جنگ نرم و مسائل فرهنگی و اخلاقی در بین دانش آموزان مدارس استان فعالیت خواهند کرد.

نقی پور با ابراز امیدواری از برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی تاکید کرد: جلب و مشارکت دانش آموزان در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در مدارس از اهداف مهم برگزاری این دوره های اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی است.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد