سرویس: ورزشی
کد خبر: 77533
|
11:35 - 1397/05/25
نسخه چاپی

حضور اولین بانوی ورزشکار تاریخ اردبیل در بازی های آسیایی جاکارتا

حضور اولین بانوی ورزشکار تاریخ اردبیل در بازی های آسیایی جاکارتا
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این استان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا از بابت کسب مدال های مرغوب، تاریخ ساز شوند.

بهرام آقاخانی  امروز  در جمع خبرنگاران گفت: 12 ورزشکار در 8 رشته و 2 مربی و مدیر اردبیلی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور دارند که امیدواریم با دست پر به میهن و خانه خود برگردند.

وی افزود: در سال 2010 در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی گوانگژو 11 نفر در قالب 7 رشته ورزشی از استان اردبیل حضور داشتند که 2 طلا و 3 برنز رهاورد آنها بود.

در دوره بعدی یعنی 2014 اینچئون 7 ورزشکار در 6 رشته داشتیم که با کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز، بهترین عملکرد از بابت مرغوبیت مدال را شاهد بودیم و حالا امیدواریم نمایندگان استان در 2018 جاکارتا تاریخ ساز شده و این رکورد را بهبود ببخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا به حال هیچ یک از بانوان ورزشکار استان اردبیل در بازی های آسیایی و پاراآسیایی حضور نداشتند ولی در جاکارتا خانم زهرا حبیبی در بسکتبال با ویلچر بانوان جزو ملی پوشان ایرانی حضور دارد که ضمن آرزوی موفقیت برای وی و هم تیمی هایش، امیدواریم در دوره آینده تعداد بانوان اردبیلی در کاروان ایران بیشتر از این هم باشد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد