کد خبر: 77541
|
13:24 - 1397/05/25
نسخه چاپی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

اختصاص 230 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار

اختصاص 230 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در بودجه امسال 230 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته و به طور قطع بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در بازدید از کارگاه فرش دستباف در روستای عنبران علیای شهرستان نمین در جمع خبرنگاران با تاکید بر حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد:‌ معاونت امور زنان ریاست جمهوری با با عضویت نهادهای مربوطه ستادی در این معاونت برای حمایت از زنان سرپرست خانوار تشکیل داده است که برنامه‌های این ستاد در قالب یک برنامه ملی تقسیم‌بندی شده و هر دستگاه مسئولیت خاصی دارد.

وی افزود: بیمه زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین اقدامات انجام شده است که با کمک سازمان برنامه و  امسال بودجه 230 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است و بی شک  با شروع بیمه زنان سرپرست خانوار بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانوار برطرف خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود  تصریح کرد: روستاهای ایران برخوردار از جاذبه‌های زیاد گردشگری است که باید از این ظرفیت برای اشتغالزایی اهالی روستاها استفاده شود.

وی  با تاکید بر حل مشکلات روستاها، گفت: امروز شاهد تولیدات صنایع دستی و گلیم‌بافی در روستای عنبران علیا  در استان اردبیل بودیم که به طور قطع این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و ارتقای جاذبه‌های گردشگری کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد