سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77547
|
21:04 - 1397/05/25
نسخه چاپی

ابتکار در اردبیل :

اختلال ارتباطی در خانواده‎های ایرانی یکی از مشکلات اساسی است

اختلال ارتباطی در خانواده‎های ایرانی یکی از مشکلات اساسی است
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: یکی از مشکلات مهم در خانواده ها که همه تاکید دارتد اختلالات در روابط و ارتباط ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معصومه ابتکار عصرامروز درجلسه حول محور گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی که با حضور تشکل های مردمی ،نمایندگان احزاب، نخبگان و کار افرینان استان اردبیل برگزار شد، گفت: سلامت جامعه ریشه در سلامت خانواده ها دارد و ما گفتگوی ملی خانواده راشروع کردیم که ضرورت کنونی جامعه ما است .
وی درادامه گفت : استان اردبیل هفدهمین استان است که جلسه گفتگوی ملی خانواده درآن برگزار می شود که ماباید تلاش کنیم مشکلات موجود درخانواده ها کشف و آن ها را بعدبررسی در راستای رفع آن فدم برداریم.
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید بررسی شود که خانواده های ایرانی دچار چه مشکلاتی هستند، تصریح کرد: خانواده ها با یک سری مشکلات روبه رو هستند که یکی ازاین مشکلات اقتصادی است و همه ما به این واقف هستیم که خوشبختانه دراردبیل در بحث اقتصاد خانواده ها قدم هایی خوبی برداشته شده است که افزایش و گسترش صنایع دستی دربین بانوان استان ازجمله این اقدامات بوده است.

ابتکار خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی بین خانواده ها که همه ازآن صحبت می کنند و تاکید می کنند اختلالات در راوبط و ارتباط است یعنی در بین اعضای خانواده ارتباط ها بااختلال روبه رواست .
رئیس حفاظت از محیط زیست کشور تصریح کرد : ‌براساس اماری که درسال ۹۵اعلام شد گفتگو در خانواده ایرانی که دوساعت بوده بعدازده سال به بیست دقیقه رسیده که حتی در برخی خانواده گفتگو دربین اعضا حتی به کمتر از،بیست دقیقه هم رسیده و درخانواده ها سکوت برقراراست .
وی درادامه افزود: کودکانی که در داخل خانواده بیشتر یاوالدین خود ارتباطداشته باشند و گفتگو کنند درمقابله با مشکلات دربیرون ازخانواده بهتر می توانند برخورد و حل کنند .
ابتکار گفت : باید تلاش کنیم کانون خانواده ها را گرم کنیم و برای شکوفایی ارتقای وضعیت خانواده ها گام های موثری را برداریم.
وی به احزاب نیز اشاره کرد وگفت : احزاب علاوه بر نگاه سیاسی ، باید نگاه اجتماعی هم داشته باشند .

 انتهای پیام/313/1/10ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد