سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 77606
|
12:38 - 1397/05/29
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

دانش آموزان اردبیل در جشنواره خوارزمی رتبه اول کشور را کسب کرد

دانش آموزان اردبیل در جشنواره خوارزمی رتبه اول کشور را کسب کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری دانش اموزآن استان در محور فعالیت آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، احمد ناصری امروز در اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل و فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد 198 هزارو 229 نفر از دانش آموزان استان در این جشنواره مشارکت فعال داشتند، خاطر نشان ساخت: از این تعداد 232 نفر در مرحله استانی حضور یافتند که از این میان 9 نفر در 5 محور موفق شدند به مسابقات نهایی کشوری که در استان خراسان رضوی برگزار شد، راه پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در محور های آزمایشگاهی محمدامین افخمی و ایلکین ولیزاده(شهرستان پارس آباد )، دست سازه بابک روشنی (شهرستان مشگین شهر) رتبه اول کشوری، زبان و ادبیات فارسی محمدطاها باقریان (ناحیه 2)زبان انگلیسی دنیز قربانی و مبینا احمدی و غزال فیضی (شهرستان مشگین شهر)، پژوهش پانیذ رسول خانی و سنا صادقی (ناحیه 2) رتبه سوم کشوری و بازارچه(کارو فناوری) زهرا ایمانی (ناحیه2) رتبه اول و ماهرخ رستمی عنوان دبیر برتر کارو فناوری  را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است مرحله کشوری جشنواره خوارزمی در 6 محور پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی، بازارچه کارو فناوری، در استان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد