سرویس: ورزشی
کد خبر: 77614
|
16:43 - 1397/05/29
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل؛

4 پروژه ورزشی اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

4 پروژه ورزشی اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 4 پروژه ورزشی استان اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهرام آقاخانی ظهر امروز با بیان این مطلب که 4 پروژه استان اردبیل در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: همچنین با دستور وزیر ورزش و جوانان 550 میلیارد ریال برای تکمیل و بازسازی پروژه های استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی گفت: سه پروژه به طور حتم در هفته دولت افتتاح می شوند و در تلاش هستیم یک پروژه دیگر هم به این تعداد بیافزاییم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: یک سالن چند منظوره آراللو شهرستان اردبیل و 2 پروژه خوابگاه 50 نفره و خانه شهری شهرستان پارس آباد که برای رشته های ووشو، تنیس روی میز و رزمی در نظر گرفته شده است در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

آقا خانی ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم تا سالن چند منظوره دیزج شهرستان گرمی را هم در هفته دولت افتتاح کنیم که با این حساب چهار پروژه استان اردبیل در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی به سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به این استان اشاره کرد و گفت: در این سفر سالن دو و میدانی اردبیل که 87 درصد پیشرفت فیزیکی داشت مقرر شد که تا شهریور ماه 97 توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به پایان برسد که با تغییر مدیریت این شرکت هنوز پیشرفتی نداشته و همان 87 درصد پیشرفت را دارد.

آقا خانی افزود: همچنین با دستور وزیر ورزش و جوانان 2 میلیارد تومان برای تکمیل پیست اسکی شهرستان نمین و یک میلیارد تومان برای بازسازی کامل استادیوم فوتبال شهرستان گرمی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: پیست اسکیت شهرستان اردبیل نیز آماده است و برای سرپوشیده کردن این پیست نیز وزارت ورزش و جوانان 2 و نیم میلیارد تومان کمک کرده است که با تامین بقیه هزینه از طریق 27 صدم درصد ارزش افزوده این پروژه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد