سرویس: خلخال
کد خبر: 77673
|
17:45 - 1397/06/03
نسخه چاپی

اقدامات بسیجی‌وار برای جلوگیری از احتکار کالا در جامعه نیاز است

اقدامات بسیجی‌وار برای جلوگیری از احتکار کالا در جامعه نیاز است
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس گفت: با توجه به این که احتکار صدمات جدی بر پیکره جامعه وارد می‌کند بنابراین نیاز است نقش بسیج برای جلوگیری از احتکار کالا در جامعه مبنای کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بشیر خالقی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه های در حال افتتاح به مناسبت هفته دولت در شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به این که احتکار صدمات جدی بر پیکره جامعه وارد می کند بنابراین نیاز است نقش بسیج برای جلوگیری از احتکار کالا در جامعه مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که بسیج نقش قابل توجهی در کشف انبارهای احتکار دارد بیان کرد: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به این شکل ثبات را در بازار فراهم کرده و مطالبات مردمی را در راستای بهبود وضعیت ارز کالا به مرحله مطلوب و قابل قبول برسانیم.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس گفت: باید نظارت های همه جانبه ای در ارتباط با تخلفات احتکارکنندگان در جامعه انجام شود چرا که این مسئله به طور مستقیم ضربه بزرگی را به مردم وارد می کند که قابل چشم پوشی نیست و می تواند عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

خالقی تصریح کرد: با توجه به رکود اقتصادی و شرایط فعلی جامعه باید دست اندرکاران و مدیران دستگاه های اجرایی آستین همت بالا بزنند تا بتوانیم به این شکل از اقدامات افراد سودجو جلوگیری به عمل آورده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

وی اظهار کرد: با توجه به این مسئله که بسیج از بطن مردم است بی شک در این زمینه می تواند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دهد و انتظار ما از مردم این است که با اقدامات بسیجی وار ما را در تحقق اهداف مورد نظر در راستای ثبات در بازار رهنمون شوند تا بتوانیم به این شکل مشکلات را برطرف کنیم.
 

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد