سرویس: ورزشی
کد خبر: 77700
|
16:34 - 1397/06/04
نسخه چاپی

رئیس فدراسیون اسکیت:

استان اردبیل باید در حوزه اسکیت برنامه ریزی اساسی داشته باشد

استان اردبیل باید در حوزه اسکیت برنامه ریزی اساسی داشته باشد
رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل باید در حوزه اسکیت در این زمینه برنامه اساسی داشته باشد و بتواند به قطب اسکیت کشور تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهمن محمدرضایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اردبیل اظهار داشت: اختصاص اعتبارات ویژه برای راه‌اندازی پیست اسکیت اولویت اساسی است و تلاش مسئولان اجرایی و مدیران مربوطه در این زمینه شایسته قدردانی است.

وی اظهار داشت: استعدادیابی رشته ورزشی اسکیت دختران و پسران 12 تا 15 سال در بندرعباس برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام یافته است.

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که این استعدادیابی فرصتی بسیارمهم است بیان کرد: این استعدادیابی فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای ورزش اسکیت در کشور است.

محمدرضایی گفت: نیاز است در هر استان و کشور یک پیست اسکی استاندارد داشته باشیم که انتظار می‌رود در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان انتظار داریم پیست اسکی استاندارد و ویژه راه‌اندازی کنند تا دغدغه و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی با اشاره به این که المپیاد رشته‌های مختلف ورزشی قرار است سه ماه آینده برگزار شود بیان کرد:در این المپیاد نیز رشته ورزش اسکیت مبنای کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد