سرویس: ورزشی
کد خبر: 77712
|
13:07 - 1397/06/05
نسخه چاپی

به مناسبت عید غدیر خم؛

همایش بزرگ دوچرخه سواری در اردبیل برگزار می شود

همایش بزرگ دوچرخه سواری در اردبیل برگزار می شود
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: همایش دوچرخه سواری همگانی با شعار ورزش برای همه ویژه آقایان ۸ شهریور ماه در میدان جهاد اردبیل برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، جمال پیله ور صبح امروز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی دراردبیل انجام شده است و این همایش روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح در میدان جهاد اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در همایش دوچرخه سواری همگانی جوایز ویژه ای به شرکت کنندگان اهدا می شود افزود: این جوایز شامل دوچرخه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز مختلف خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: هدف از برگزاری همایش دوچرخه سواری همگانی کردن این رشته ورزشی است که در این زمینه اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برنامه ریزی منسجمی را مبنای کار قرار داده است.

پیله ور رشته ورزشی دوچرخه سواری در اردبیل را از رشته های پرطرفدار عنوان کرد و افزود: حمایت از این ورزش اولویت اساسی است تا بتوانیم دوچرخه سوارانی از اردبیل را در رده های مختلف تیم ملی معرفی کنیم که این امر با تلاش دوچرخه سواران و همت مربیان و فراهم کردن زیرساخت های لازم دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد