سرویس: بین الملل
کد خبر: 77717
|
16:23 - 1397/06/05
نسخه چاپی

در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا روی داد:

وزنه بردار فوق‌سنگین اردبیلی در جاکارتا نقره ای شد

وزنه بردار فوق‌سنگین اردبیلی در جاکارتا نقره ای شد
اولین مدال ورزشکاران اردبیلی در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از جنس نقره بر گردن سعید علی حسینی درخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسابقات وزنه برداری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با برگزاری رقابت دسته فوق سنگین به پایان رسید و بهداد سلیمی و سعید علی حسینی موفق شدند مدال‌های طلا و نقره این دسته را به خود اختصاص دهند.

سعید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین اردبیلی که در حرکت یکضرب با بالابردن وزنه 208 کیلوگرم و به خاطر وزن کمتر نسبت به بهداد سلیمی به عنوان نخست دست یافته بود، در حرکت دوضرب رکورد 248 کیلوگرم را ثبت کرد و با مجموع 456 کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد.

در این دسته بهداد سلیمی در دوضرب موفق شد وزنه 253 کیلوگرمی را بالای سر برده و با مجموع 461 کیلوگرم به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یابد. جانگابائف وزنه بردار ازبکستان نیز با مجموع 455 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

سعید علی حسینی اولین ورزشکار اردبیلی در جاکارتا بود که با درخشش در این رقابت‌ها به کار خود پایان داد و با کسب مدال نقره استارت امیدبخشی برای هم استانی‌های خود زد.

 امیررضا کنعانی در شمشیربازی و بهنام شیری در پرتاب دیسک دیگر اردبیلی‌های حاضر در جاکارتا در جدول رسمی هستند ضمن این که رضا دباغ اویسی و محسن شیخلووند نیز در تیم کانوپولوی ایران عضویت دارند ولی مدال‌های این رشته در جدول رسمی بازی‌ها محسوب نخواهد شد.

منبع : اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد