سرویس: استانی
کد خبر: 77724
|
18:58 - 1397/06/05
نسخه چاپی

پنجمین دوره جشنواره بزرگ ماهیگیری در خلخال برگزار می شود

پنجمین دوره جشنواره بزرگ ماهیگیری در خلخال برگزار می شود
رییس هیئت ورزش و جوانان شهرستان خلخال از برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری در شهرستان خلخال (قزل اوزن هشجین ) خبر داد.

سید ناصر میر مرسلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: این جشنواره با هدف جذب توریست و گردشگر و با ایجاد نشاط و سرگرمی در بین خانواده ها و جوانان برگزار می شود که طی دوره های قبلی شاهد استقبال خوبی را در سطح ملی از این جشنواره شاهد بوده ایم.

میر مرسلی افزود: مهم ترین هدف اصلی این جشنواره آگاه سازی و تبلیغ مصرف گوشت سفید در بین خانواده ها و آشنا سازی خانواده ها با انواع ماهی ها و فرهنگ سازی برای استفاده مردم از گوشت آبزیان است.

وی با اشاره به برگزاری سایر برنامه ها در حاشیه این جشنواره افزود : برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی در این جشنواره تدارک دیده شده است تا مردم بتوانند یک روز بسیار شاد و سرگرم کننده ای را در کنار رودخانه تجربه کنند.

ریئس هیئت ورزش و جوانان شهرستان خلخال از تمامی نهادهای دولتی جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن این جشنواره خواستار و بیان کرد: می خواهیم با یک حرکت و برنامه ریزی خوب در این جشنواره ماهیگیری مردم یک روز خوب و با نشاطی را برای خود در کنار خانواده ها کسب نمایند.

میر مرسلی از زمان و مکان برگزاری این جشنواره بزرگ ماهیگیری اشاره کرد و گفت: مکان دقیق اجرای این طرح رودخانه قزل اوزن (جاده اردبیل به سرچم) خواهد بود که زمان دقیق این جشنواره با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم الحرام اعلام خواهد شد‌.

به گزارش خبرگزاری سبلان ما به نفرات برتر این جشنواره لوح و تندیس افتخاری از طرف اداره ورزش و جوانان اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۷

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد