سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77741
|
08:14 - 1397/06/07
نسخه چاپی

گزارش فیلم؛

دومین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در اردبیل برگزارشد/+فیلم

دومین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در اردبیل برگزارشد/+فیلم
دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان اردبیل صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل برگزارشد.

سالار ملکی مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اردبیل درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: بیش از ۲۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن و عترت در بخش های آوایی، پژوهشی، معارفی، هنری و ادبی در مرحله شهرستانی و استانی باهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران دانشجو و اساتید دانشگاه پیام نور انجام شد افزود: در مرحله استانی ۳۸ نفر از برادران و ۳۱ نفر از خواهران در مجموع ۶۹ نفر از دانشجویان و اساتید به مدت یک روز باهم رقابت کردند.

ملکی بیان کرد: دانشجویان و اساتید در نه رشته از قرآن و عترت در رشته های، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، دعا و مناجات خوانی در دو بخش آوایی و پژوهشی باهم به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی این دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که مهر ماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می شود راه می یابند. ،

 

 

 

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد