سرویس: سیاسی
کد خبر: 77744
|
11:30 - 1397/06/07
نسخه چاپی

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ساده زیستی دستور اسلام است مسئولان از اشرافیگری پرهیز کنند/ وصیت‌نامه شهدا در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود/ باید با دشمنی تمام‌نشدنی آمریکا با عقلانیت و شدت برخورد کرد

ساده زیستی دستور اسلام است مسئولان از اشرافیگری پرهیز کنند/ وصیت‌نامه شهدا در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود/ باید با دشمنی تمام‌نشدنی آمریکا با عقلانیت و شدت برخورد کرد
مشاوره عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساده زیستی دستور اسلام است، ساده زیستی باید مبنای زندگی تمامی دولتمردان و مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم محمد علی آسودی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای کارمند استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهیدان رجائی و باهنر اظهارداشت: برای الگو گرفتن از شهدا و عمل به راه شهیدان باید وصیت شهدای جنگ تحمیلی در مدارس و دانشگاه ها تدریس شود.

وی با اشاره به اینکه  شهدای والا مقام رجایی و باهنر بهترین الگو برای تمامی مسئولان و دولتمردان هستند، افزود: اگر مسئولان امروز راه شهدا و عمل به گفتار شهدا را در جامعه عملی کنند بسیاری از مشکلات کنونی کشور حل خواهد شد.

سردار آسودی بابیان اینکه امروز بسیاری از مسئولان و دولتمردان به سمت اشرافیگری با خانه های آنچنانی و میلیاردی حرکت می کنند خاطر نشان کرد: ساده زیستی دستور اسلام است و مسئولان باید از اشرافیگری پرهیز کنند.

مشاوره عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عید غدیرخم، عید بزرگ مسلمانان است، تصریح کرد: حضرت رسول اکرم(ص) خطاب به مردم در این واقعه 57 بار معأشرالناس یعنی ای مردم  تاکید کردند که این تاکیدات موید از اهمیت واقعه غدیرخم است که باید به این عید بزرگ درجامعه بیشتر توجه شود.

وی بیان کرد: شعار اسلامی در جامعه باید، عمل به شعائر اسلام تبدیل شود، چراکه امروزه شاهد هستیم که کشورهای اسلامی از شعارهای شهدای والا مقام دفاع مقدس ایران  الگو برداری می کنند.

 سردار آسودی با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، افزود: امروز حزب الله لبنان ، فاطمیون و زینبیون افغانستان، انصارالله یمن و مردم سوریه با الگو گرفتن از شهدای ایران در مقابل همه تهدیدات استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: همه دنیا امروز اقتدا به شهدای ما کرده اند و در مقابله با تروریسم به میدان آمده اند و می بینیم که بیش از یک میلیون اعم از شیعه و سنی با اقتدا به شهدای جنگ تحمیلی  ایران در مقابله با تهدیدات دشمن ایستادگی می کنند.

مشاوره عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنی های آشکار آمریکا تمامی ندارد،  افزود:  همان طور که در آبات قران هم آمده است ، باید  در برخورد  با این دشمنی ها با عقلانیت و شدت برخورد کرد.

وی تاکید کرد: در محضر شهدا امروز تکلیف ما خیلی سخت است و نباید تنها به گرامیداشتن یاد و خاطره شهدا اکتفا شود،چرا که اگر می خواهیم راه این شهیدان در جامعه ترویج و عملیاتی شود باید با تبیین راه شهدا و شعار شهیدان به پیشرفت و توسعه علمی و فرهنگی کشور بپردازیم.

 سردار آسودی ادامه داد: امروز برای اینکه بتوانیم به وصیت نامه شهدا در جامعه عمل کنیم باید وصیت نامه شهدا در مدارس و دانشگاه های کشور تدریس شود.

وی تصریح کرد: وصیت نامه شهدا بعد از جنگ تحمیلی از طریق آموزش و پرورش مراکز آموزشی و تربیتی کشور مورد توجه قرار می‌گرفت.

مسئولان به خاطر گرانی های اخیر کشور چرا از مردم عذرخواهی نمی کنند؟

مشاوره عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چند ماه اخیر شاهد گرانی های بی سابقه در تاریخ کشور بازار سکه و ارز بوده ایم که این گرانی ها بسیار سرسام آور است اما  طی این مدت ندیدیم که مسئولی از مردم عذرخواهی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز در هرخانواده از چهارنفر دو یا سه نفر آن بیکار است،  افزود: بیداد از این آمارهای دروغین که مسئولان در رسانه های عمومی و ملی منتشر می کنند، مسئولان بجای تولید آمار های دروغین به فکر تولید اشتغال باشند.

سردار آسودی بیان کرد: بخاطر رهایی بازار سکه وارز و کنترل قیمت ها در چند ماهه اخیر باید دولتمردان از ملت ایران عذرخواهی کرده و سریعأ به فکر کنترل وضعیت گرانی بازار کشور باشند.

انتهای پیام/313/1/1ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد