سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 77763
|
12:18 - 1397/06/08
نسخه چاپی

در آستانه رزمایش محمدرسوالله 2:

بسیج یک اقیانوس بی کران است / مسئولان و دولتمردان از ظرفیت بسیج استفاده کنند

بسیج یک اقیانوس بی کران است / مسئولان و دولتمردان از ظرفیت بسیج استفاده کنند
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان کشور اگر ظرفیت بسیج را خوب بشناسند، بسیج یک اقیانوس بی کران است که با استفاده از این ظرفیت می توان به بسیاری از مشکلات کنونی کشور را برطرف کرد.

سردار سرتیپ دوم محمد علی آسودی در آستانه برگزاری رزمایش محمد رسوالله 2 در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: امام خمینی (ره) در زمان جنگ بسیج را شناخت و با همین قدرت آمد جنگ و دفاع کرد و در واقع با همdن نیروهای مردمی بسیج بود که کنترل دفاع مقدس را به دست گرفت و پیروز شد.

سردار آسودی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی تنها جنگ ما با صدام نبود بلکه یک جنگ جهانی بود خاطر نشان کرد: ما در زمان دوران هشت سال دفاع مقدس با همین قدرت بسیج که قدرت مردم و نیروهای مردمی انقلاب اسلامی بودند در مقابل طاغوتیان رژیم صدام و دشمنان اسلام مقابله کرده وایستادیم.

وی  با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با اعتماد به نیروهای مردمی بسیج  در خط مقدم جنگ به پیروزی های متعدد دست یافتند، یادآور شد: بعد از بی اعتمادی بنی صدر به نیروهای مردمی و عزل بنی صدر در 20 مردادماه سال1360 بود که امام (ره) خود با دست گرفتن فرماندهی کل قوا به میدان آمدند و در کنار نیروهای مردمی بسیج با اعتماد به این نیروها به پیروزی های زیادی دست یافتند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی مسئولان بسیج را به قدرت بسیج نمی شناسند و به این نیورهای مردمی و انقلابی اعتمادی ندارند، که اگر این اتفاق ادامه دار شود، به نفع مردم و دولت نظام نیست و دشمن اهداف خود را در کشور به راحتی پیاده خواهد کرد که باید سریعأ با این اهداف شوم دشمن در کشور مقابله شود.

سردار آسودی از اتحاد و همدلی قوای سه گانه نظام در کشور و دولت خبرداد وافزود: هیچ کس یا هیچ نظامی حاضر به جدایی هیچ یک از قوا یا حذف آن نیست بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید با درکنار هم بودن و با اعتماد به یکدیگر با اتحاد وانسجام و وحدت ملی  اقتدار و عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان اسلام به ویژه امریکا و اسرائیل بکشیم.

وی با اشاره به بیانات اخیر سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این وصیت امام خمینی (ره) بودکه فرمودند از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده کنید و همانطوریکه  سردار غیب پرور هم فرمود، اگر دولت راه را برای نیورهای مردمی بسیج باز کند، بسیج می تواند از ظرفیت خود همانند دفاع مقدس برای تحکیم اقتصاد و آبادانی وپیشرفت کشور گام های اساسی و بلندی را بردارد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : رزمایش محمد رسوالله 2 تنها یک رزمایش نیست بلکه نشان از آمادگی نیروهای مردمی بسیج همانند دوران هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات دشمن اما اینبار در عرصه اقتصاد و محرومیت زدایی است که نشان دهیم تحریم ها برای ما یک تهدید نیست بلکه یک فرصتی برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد