سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 77801
|
11:08 - 1397/06/11
نسخه چاپی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل:

افتتاح بخش کودک در سه کتابخانه شهرستان نمین/ لزوم اهتمام خانواده ها و نهادهای فرهنگی برای تربیت انسان‌های کتابخوان

افتتاح بخش کودک در سه کتابخانه شهرستان نمین/  لزوم اهتمام خانواده ها و نهادهای فرهنگی برای تربیت انسان‌های کتابخوان
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: شخصیت اجتماعی افراد جامعه از دوران کودکی شکل می گیرد بنابراین در درجه اول خانواده ها و نهادهای فرهنگی باید اهتمام خود را در تربیت انسان های کتابخوان و فرهیخته بکار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رباب عزیزخانی امروز در بازدید از کتابخانه های عمومی نمین اظهارداشت: تجهیز و شاداب سازی بخش کودک کتابخانه ها سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود.
وی افزود: بخش کودک کتابخانه ها یکی از بخش های پرمخاطب در کتابخانه های عمومی استان است و بیشترین بخش امانت کتاب مربوط به کودکان است و در همین راستا تلاش کردیم وسایل بازی و تفریح کودکان را برای جذب حداکثری کودکان به کتابخانه های عمومی تهیه کنیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل همچنین با اشاره به افتتاح بخش های کودک در سه باب از کتابخانه های شهرستان نمین از صرف 400 میلیون ریال در سال جاری برای تجهیز بخش کودک کتابخانه های عمومی نمین خبرداد.
وی افزود: شخصیت اجتماعی افراد جامعه از دوران کودکی شکل می گیرد بنابراین در درجه اول خانواده ها و نهادهای فرهنگی باید اهتمام خود را در تربیت انسان های کتابخوان و فرهیخته بکار بگیرند.
او گفت: کتابخانه های عمومی این استان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه های متعددی را در حوزه های فرهنگی طراحی و اجرا می کند.
وی برگزاری نشست های کتاب خوان ، نشست های نقد و بررسی ، معرفی کتاب و برگزاری رونمایی برای کتاب های فاخر نویسندگان استان را بخشی از برنامه های این نهاد فرهنگی برای ایجاد انگیزش برای مطالعه اقشار مختلف ذکر کرد.
 

 

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد