سرویس: ورزشی
کد خبر: 77844
|
12:07 - 1397/06/13
نسخه چاپی

معاون ورزش بانوان اردبیل؛

101 مدال توسط بانوان اردبیلی از آغاز سال کسب شده است

101 مدال توسط بانوان اردبیلی از آغاز سال کسب شده است
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بانوان ورزشکار استان اردبیل از آغاز سال 1397 تاکنون موفق به کسب بیش از 100 مدال رنگارنگ کشوری شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مژگان سلطانی در نشست مشترک روسا و نائب رئیسان هیات‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: در پنج ماهه اول امسال 520 برنامه و مسابقه ورزشی را در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: ما گلگشت‌ها و جشنواره‌های ورزشی را در این مدت برگزار کردیم و در 9 مورد میزبان اردوی تیم‌های ملی نظیر تیراندازی با کمان، هاکی، اسکی روی چمن بودیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اعزام 53 نفر بانوی ورزشکار به مسابقات مختلف در سطح ملی خبر داد و گفت: ورزشکاران زن استان در پنج ماهه امسال موفق شدند 101 مدال رنگارنگ به دست آورند.

سلطانی افزود: 18 نفر از ورزشکاران توانمند زن استان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند و حضور زهرا حبیبی به عنوان اولین بانوی استان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا هم در حال تحقق است که امیدواریم در کنار تیم ملی بسکتبال خوش بدرخشد.

وی ادامه داد: ما در کنار بها دادن به ورزش قهرمانی و کمک به بانوان ورزشکارموفق تیم‌های مختلف، نسبت به توسعه ورزش همگانی نیز گام‌های خوبی برداشتیم که در این زمینه نائب رئیسان هیات‌های ورزشی تلاش بیشتری را برای توانمندی رشته‌های مختلف ورزشی انجام دادند.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد