سرویس: استانی
کد خبر: 77878
|
16:47 - 1397/06/14
نسخه چاپی

نخستین کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر مشگین‌شهر اعزام شدند

نخستین کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر مشگین‌شهر اعزام شدند
جانشین فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده نخستین کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر مشگین‌شهر اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ محسن مهدی اوغلی بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر مشگین شهر اظهار داشت: طبق تمهیدات اندیشیده شده نخستین کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر مشگین شهر اعزام شدند که بی شک این امر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ای اساسی و مهم است.

وی با اشاره به این که تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور مهم ترین راه برای تاثیرگذاری بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت دربین مردم است گفت: اهتمام و تلاش ما ادامه راه شهدا با حفظ مکتب دین و اسلام است و در این زمینه بسترهای مناسبی برای دستیابی به ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی فراهم شده است.

جانشین فرمانده سپاه مشگین شهر گفت: ساماندهی یادمان های شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و رویکرد ما دستیابی به این مهم به ویژه در بین نسل کنونی است که باید در این راستا از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

مهدی اوغلی تصریح کرد: باید نقش شهدای والامقام در تثبیت امنیت و اقتدار کشور مورد توجه واقع شود چرا که تمام داشته هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم و این موضوع باید مورد توجه واقع شود که شهدای والامقام چه درس بزرگی به ما داده اند و درس ایثار و شجاعت در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد: تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا در جامعه نیازمند نهادینه سازی است و باید در این زمینه همگان اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه با انتقال مکتب عاشورایی به حل مشکلات جامعه پرداخته و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد