سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77887
|
12:22 - 1397/06/15
نسخه چاپی

درآستانه هفته دفاع مقدس انجام شد؛

جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس درمحل نمایشگاه فرهنگی رزمی دریاچه شورابیل اردبیل برگزارشد

جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس درمحل نمایشگاه فرهنگی رزمی دریاچه شورابیل اردبیل برگزارشد
اولین جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس باحضور مدیران دستگاه های اجرایی استان، فرماندهان سپاه وبسیج، نیروهای نظامی و انتظامی پیش از ظهر امروزدرمحل نمایشگاه فرهنگی رزمی دریاچه شورابیل اردبیل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نواداد معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل صبح امروز در ارولین جلسه شورای اداری هفته دفاه مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه شهدا از مهم ترین هفته های فرهنگی و انقلابی کشور است که باید به خوبی و با شکوه و عظمت خواص گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های اجرایی باید در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس همت مضاعف داشته باشند افزود: در تثبیت برنامه های هفته دفاع مقدس باید تمامی دستگاه ها همت مضاعف داشته باشند تا بتوانیم امسال نیز این هفته مقدس را به یاد وخاطره شهدای سرافراز اسلام و رزمندگان اسلام به نحو احسن و در شأن شهدای والامقام اجرا کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه دوران دفاع مقدس به قشر های خواص تعلق نداشت و همه ملت از بین احاد مختلف و اقشار مختلف مردمی بسیج شدند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

نواداد گفت: با همت و تلاش دستگاه های اجرایی استان برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری نسبت به سال گذشته پرشور تر و با عظمت خواص اجرا خواهد شد.

نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا می شود

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس اظهارداشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار گرفته ایم لذا امسال هفته دفاع مقدس نیز تقارن یافته است با این ایام تعزیت حسینی، باید اهتمام ویژه ای هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس و ماه محرم که هردو ایام از نهضت خون حسینی و عاشورایی برگرفته است داشته باشیم.

سردار فرهنگ مستعد در این جلسه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جان فشنی های هزاران شهید سرافراز اسلام و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر رزمندگان اسلام و شهدا در دروان هشت سال دفاع مقدس جان فشانی نمی کردند امروز کشور ما به این عظمت وبزرگی و جایگاه والای که مدیون خون هزاران شهید سرافراز اسلام است نمی شد.

وی از برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات مرصاد در هفته دفاع مقدس خبرداد و عنوان کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس بصورت منسجم وبرنامه ریزی شده با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بصورت باشکوه برگزارمی شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایارن را به ارمغان آوردند تصریح کرد: امیدواریم در سی و هشتمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بتوانیم آرمان های انقلاب اسلامی و پیام خون شهدا را به نسل های جدید جامعه تبیین و انتقال دهیم.

 هفته دفاع مقدس با شعار ما توانستیم برگزار می شود

سردار مستعد شعار هفته دفاع مقدس سال 97 را ما توانستیم عنوان کرد افزود: این شعار به منزله موفقیت های که در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کسب نموده ایم به عنوان ماتوانستیم نشانگر این است که ما در امروز به تواناهای زیادی دست یافته ایم که نشانگر قدرت و عظمت انقلاب اسلامی می باشد.

وی افزود: نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در سه محور اصلی ، فرهنگی و تبلیغاتی ، رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس انجام می شود.

عملیات مرصاد یک عملیات بزرگ وسرمایه عظیم انقلابی است که باید در بین نسل جدید جامعه تبیین شود

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد خاطره شهدای عملیات مرصاد و دفاع مقدس اظهارداشت: عملیات مرصاد یک عملیات بزرگ و عظیم انقلابی است بود که باید این عملیات در بین نسل جدید جامعه به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام ولمسلمین نجات فیاضی با اشاره به اینکه  17 هزار شهید ترور در کشور داریم که به دست همین منافقانی به شهادت رسیده اند که عملیات مرصا نقش اصلی داشتند افزود: منافقین امروز باید به خوبی برای نسل جدید جامعه شناسانده شوند.

وی بیان کرد: برای عملیات مرصاد هرچقدر سرمایه گذاری کنیم برای شناساندن هرچه بهتر اهداف شوم وپلید این منافقین که تاکنون هم برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه روز در تلاش هستند کمک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی با اشاره به اینکه 43 کشور ابر قدرت دنیا در دروان هشت سال دفاع مقدس برعلیه کشور ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواسته بودند افزود: رزمندگان اسلام توانستند با اعتقادات قلبی و پیروری از نهضت خون حسینی و عاشورایی به پیروزی بزرگی دست یابند که این خود از موفقیت های بزرگ و سرمایه های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

یادواره شهدای شهرداری در محل نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس برگزار می شود

شهردار اردبیل با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس به ویزه عملیات مرصاد در این جلسه اظهار داشت: یادواره شهدای شهرداری در محل نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس برگزار می شود.

 

لطف الهیان با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس تمامی مراکز شهر به نام و یاد و خاطر شهیدان سرافراز اسلام آذین بندی خواهد شد افزود: دو سرویس اتوبوس خط شهری از میدان شریعتی تا محل برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات مرصاد اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل در امرتبلیغات شهری و محیطی اقدامات لازم را انجام خواهد دادگفت: شهرداری اردبیل مأموریت خطیر خود در هفته دفاع مقدس در کنار سایر دستگاه های فرهنگی و دولتی به سرانجام خواهد رساند.

ده ها جوایز ارزشمند برای مسابقات نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات مرصاد پیش بینی شده است

معاون میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: ده ها جوایز ارزشمند برای برپایی مسابقات داخلی نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات مرصاد پیش بینی شده است.

فرشی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات در امر جذب جوانان و نوجوان به داخل نمایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است بیان کرد: کمک می کنیم تا با برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در داخل نمایشگاه به هم افزایی و برگزاری هرچه با شکوهتر این نمایشگاه مقدس که نشانگر رشادت ها و جان فشانی های خون هزاران شهید سرافراز اسلام است کمک کنیم.

 

گزارش از مهدی همتی

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد