سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 77894
|
14:54 - 1397/06/15
نسخه چاپی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل:

اجرا شدن پروژه شبکه علمی ایران بزودی در اردبیل

 اجرا شدن پروژه شبکه علمی ایران بزودی در اردبیل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با توجه به مزایای اجرای شبکه علمی این پروژه در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز رزمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه اجرای پروژه شبکه علمی ایران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به مزایای اجرای شبکه علمی ضروری است تا این پروژه در استان اجرایی و عملیاتی شود چرا که این شبکه برای اردبیل بسیار مفید بوده و ثمرات مثبتی به دنبال دارد.

وی استان اردبیل را به عنوان یکی از استان‌های پیشگام در پیوستن به شبکه علمی دانست و گفت: شبکه علمی ایران بستر مناسبی است که به واسطه آن دانشگاهیان و فضاهای دانشگاهی می‌توانند از آن به عنوان وسیله حیاتی در راه توسعه و تحقق اهداف آکادمیک گام بردارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به آمادگی و همراهی اداره کل و فناوری اطلاعات استان اردبیل در پیوستن دانشگاه‌های استان به شبکه علمی افزود: علاوه بر خدماتی که شبکه علمی به مراکز دانشگاهی ارائه می‌دهد، همچون اینترانت و اینترنت، شبکه علمی می‌تواند در حمایت از استارت آپ‌ها نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

رزمی ارائه خدمات نوین را در حوزه ارتباطت و فناوری اطلاعات از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا از تمامی برنامه‌ها و پروژه‌ها در این حوزه حمایت و پشتیبانی‌های لازم را انجام می دهیم.

 مشاور اجرائی شبکه علمی ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه اپراتور شبکه علمی، نخستین اپراتور خدمات ارتباطی، مخابراتی و محتوای ارزش افزوده جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: این شبکه مبتنی بر چرخه‌های مشخص اجرایی است و به صورت کاملا الکترونیکی فعالیت خود را به انجام می‌رساند و بر این اساس مشترکیان ، تمامی نیازمندی‌های خود اعم از درخواست خدمات و یا برطرف کردن مشکلات را به صورت الکترونیکی و از طریقه سامانه نجام می‌دهند.

یوسفی بیان کرد: تمامی مشترکان می‌توانند در همه مراحل اعم از درخواست خدمات و یا اعلام مشکلات و رفع خرابی، قطع شدن سرویس‌ها و خطاهای سیستمی را از طریق سامانه گزارش داده و در چرخه عملیاتی پیگیر برطرف کردن آن در کمترین زمان ممکن باشند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد