سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 77895
|
15:01 - 1397/06/15
نسخه چاپی

استاندار اردبیل در ترکیه مطرح کرد:

مشارکت دانشگاه‌های ترکیه برای رونق گردشگری سلامت اردبیل

مشارکت دانشگاه‌های ترکیه برای رونق گردشگری سلامت اردبیل
استاندار اردبیل از مشارکت دانشگاه‌های ترکیه برای رونق گردشگری سلامت اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، استاندار اردبیل ظهر پنج شنبه به همراه هیئت همراه در فرودگاه آتاتورک استانبول مورد استقبال رسمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول و معاونت هماهنگی کنسول‌گری قرار گرفت.

در ادامه استاندار اردبیل از دانشگاه استانبول دیدار کرده و در جلسه هم اندیشی با اساتید این دانشگاه در خصوص توانمندی‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری سلامت و راه‌اندازی مجتمع‌‌های آبدرمانی مطابق آخرین استاندارهای جهانی بحث و مذاکره کرد.

این نشست با محوریت رونق گردشگری سلامت استان اردبیل به عنوان استان مرزی اردبیل برگزار شد و به اذعان اساتید دانشگاه ترکیه اردبیل از قابلیت‌های کم نظیری در حوزه آبدرمانی برخوردار است.

سفر استاندار اردبیل در ادامه با بازدید از امکانات و تجهیزات دانشگاه استانبول و یکی از مجتمع‌های آبدرمانی همراه شد و در نهایت به دستور بهنام‌‌جو مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و نیز دانشگاه استانبول  سطح خدمات فنی و درمانی در حوزه گردشگری سلامت با محوریت آبدرمانی‌ها ارتقا یابد.

این سفر که به اذعان مسئولان استانی دستاوردهای علمی و فنی مطلوبی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل به همراه داشت منجر به تحقق یکی از دغدغه‌های استاندار اردبیل در خصوص راه‌اندازی مجتمع‌های آبدرمانی و رونق پزشکی آبدرمانی شده و آینده روشنی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل را ترسیم می‌کند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد