سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 77919
|
13:50 - 1397/06/17
نسخه چاپی

معاون استاندار اردبیل خبرداد؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاههای اردبیل و استانبول/ توسعه پزشکی آبدرمانی در اردبیل

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاههای اردبیل و استانبول/ توسعه پزشکی آبدرمانی در اردبیل
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه استانبول برای انتقال تجارت، دانش و فن آوری در زمینه پزشکی آبدرمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز ندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار اشت: این تفاهم نامه در جریان سفر استاندار اردبیل و هیئت همراه به استانبول ترکیه امضاء شد.  

وی افزود: توسعه کیفی آبگرم های معدنی از تاکیدات استاندار اردبیل بوده و این تفاهم نامه بعد از انجام مذاکرات مقدماتی و بازدید طرفین از امکانات هم در استان اردبیل و استانبول به ثمر رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، افزایش مدت اقامت گردشگران در استان، گسترش گردشگری درمانی و کمک به تحقق بهتر برنامه زمستان بیدار را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

ندایی بازدید از امکانات دانشگاه و مجتمع آبگرم درمانی استانبول و تجهیزات و فنآوری های بکار رفته در این مجتمع ها را از برنامه های سفر هیئت اردبیلی به استانبول بیان نمود.

وی با اشاره به ایجاد اولین دانشکده آبدرمانی کشور در سرعین گفت: با استفاده از تجربیات بین المللی و انتقال فنآوری های به روز جهانی و استفاده از توان و تخصص بالای جوانان مستعد و توانمند داخلی؛ همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با ایجاد تحول در کیفیت خدمات آب های گرم معدنی، شاهد بهره مندی بهتر و بیشتر شهروندان عزیز استان از این ثروت ارزشمند خدادادی باشیم.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد