سرویس: گردشگری
کد خبر: 77944
|
14:02 - 1397/06/18
نسخه چاپی

با هدف رونق گردشگری خارجی؛

برگزاری تورهای اینفو در اردبیل مورد حمایت است

برگزاری تورهای اینفو در اردبیل مورد حمایت است
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برگزاری تورهای اینفو با هدف رونق گردشگری این استان مورد حمایت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، صغری فرشی ظهر یکشنبه در جلسه هم اندیشی با تورلیدرهای فعال و شبکه تشکل های مردم نهاد اداره کل در استان اردبیل اظهار داشت: تورهای اینفو فرصت مطلوبی جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان است.

وی افزود: به واسطه تورهای اینفو می توان قابلیت های استان را درسطح ملی و بین المللی نیز معرفی کرد و فرصتی برای توسعه صنعت توریسم استان فراهم ساخت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تورلیدرها را پاسداران گردشگری استان دانست و تاکید کرد: انتظار می رود تورلیدرها نسبت به اتصال و معرفی لکه های گردشگری استان همکاری و مشارکت داشته باشند.

فرشی با تاکید به احصا ایده های خلاقانه به منظور رونق گردشگری استان اضافه کرد: از جمله اقدامات بازنگری در تقویم گردشگری استان به تفکیک شهرها است و در این خصوص نیز از نظرات تورلیدرها حمایت می شود.

وی به ضرورت تقویت آموزش ها، برند سازی و تجاری سازی در حوزه گردشگری اشاره و تاکید کرد: گردشگری محور اصلی توسعه استان است و انتظار می رود تمامی حوزها و دستگاه های اجرایی نسبت به رونق صنعت گردشگری با اداره کل میراث فرهنگی استان مشارکت داشته باشند.

وی همچنین به دریافت نظرات و ایده های تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد و تورلیدرها اشاره و گفت: مجموع ایده های دریافتی می تواند به بسته جامعی در خصوص رونق گردشگری استان تبدیل شود.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد