سرویس: سیاسی
کد خبر: 77953
|
01:40 - 1397/06/19
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل خبرداد؛

رزمایش خدمت ویژه بسیج کارگری در شش کارخانه تولیدی اردبیل برگزار می‌شود

رزمایش خدمت ویژه بسیج کارگری در شش کارخانه تولیدی اردبیل برگزار می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش شیفت ایثار بسیج کارگری درشش کارخانه تولیدی اردبیل خبرداد.

سرهنگ پاسدار شکور عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: رزمایش خدمت رسانی سپاهیان محمد رسول الله 2 با حضور گسترده بسیج کارگری استان اردبیل در شش کارخانه تولیدی بصورت گسترده و باشکوه برگزار می شود. 

عبدی با اشاره به اینکه این رزمایش با هدف امیدسازی، توسعه تولید ملی، تعمیر و نگه داری ماشین آلات کارخانه ای و غیره برگزار می شود، افزود: این رزمایش تمرینی است برای تولید شبانه روزی کارگران بسیجی و انقلابی تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن تولیدات ملی را به بهره برداری برسانیم.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم چرخه تولید و اقتصاد کشور را ارتقا ببخشیم باید همه با روحیه انقلابی و بسیجی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه جهاد به تولید ملی، اقتصاد ملی، و محرومیت زدایی کشور قدم برداریم تا دشمنان نتوانند لطمه ای به تولید و اقتصاد کشور بزنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه رزمایش خدمات رسانی سپاهیان محمد رسول الله 2 در مرحله بعدی ویژه بسیج کارگری استان اردبیل است، عنوان کرد: این رزمایش با عنوان شیف ایثار همزمان با سراسر کشور 20 شهریور ماه در دو شیفت قبل از ظهر و بعد از ظهر و در شش کارخانه بزرگ در کشور و خاورمیانه که بصورت شبانه روزی در استان اردبیل فعال هستند، برگزار می شود.

عبدی تصریح کرد: کارگان بسیجی با حضور در این شش کارخانه بعد از پایان شیفت کاری خود بصورت رایگان، ساعاتی را که به دلخواه کارفرمایان کارخانجات تعیین می کنند به تولید، نظافت محیط، تعمیر ماشین آلات کارخانه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این رزمایش یک روزه خواهد بود، گفت: نشان دادن اقتدار بسیجیان نسل سومی در عرصه های مختلف جهادی وانقلابی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم، ایجاد روحیه تولید ملی و خودباوری در بین اقشار مختلف جامعه به ویزه قشر بسیج کارگری از دیگر اهداف این رزمایش است که تا 5 مهرماه سال 97 ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد