سرویس: سیاسی
کد خبر: 77958
|
01:19 - 1397/06/19
نسخه چاپی

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است

رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است
مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فضای مجازی و رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ پاسدار علی لطفی عصر روز یکشنبه 18 شهریورماه  در جلسه توجیهی رزمایش خدمات رسانی ویژه بسیج کارگری در اردبیل اظهار داشت: فضای مجازی و رسانه مهم‌ترین بستر برای ملتهب کردن سیاست‌های اقتصادی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که فعالان عرصه کار و تلاش افسران جنگ اقتصادی کشور هستند بیان کرد: باید با آماده و تقویت فعالان عرصه کار سنگرهای مستحکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان به وجود آوریم که این مسئله نیازمند نهادینه‌سازی در جامعه است که امیدواریم کارفرمایان و کارگران در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری این رزمایش با هدف اتکا به تولید داخلی برای قدم نهادن در مسیر خودکفایی مبنای کار قرار گرفته که باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای تحقق این اهداف تحقق بخشیم و افزایش ایجاد فرهنگ انقلابی در واحد‌های تولیدی را شاهد باشیم.

لطفی تصریح کرد: باید در مقابل هجمه‌های دشمنان تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را به کار گیریم تا دشمنان بدانند هیچ نیرویی نمی‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی است که توسعه اقتصادی استان را در آینده‌‌ای نزدیک عملی کنیم و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: خدمت به مردم دفاع مقدس است و احیای فرهنگ کار و تلاش مهم‌ترین هدف ما است که امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود به این مهم در جامعه دست یابیم و مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی افزود: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم چرا که شهدای والامقام کشورمان با گذشت و ایثار و از خودگذشتگی امنیت و اقتدار را در جامعه به تثبیت رسانده‌اند که این مسئله‌ای نیست که به این راحتی فراهم شود بلکه باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد