سرویس: ورزشی
کد خبر: 77961
|
12:31 - 1397/06/19
نسخه چاپی

اردبیل قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور شد

اردبیل قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور شد
نایب رئیس هیات دوومیدانی کارگری استان اردبیل گفت: تیم دوومیدانی بانوان اردبیل عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی کشور را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، داورپناه امروز در مراسم پایانی مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور، به خبرنگارسبلان‌ما، گفت: این دوره از رقابت‌های کشوری با شرکت 15 استان و حضور 50 ورزشکار کارگری در پیست دوومیدانی استادیوم تختی شهرستان اردبیل برگزار شد که در پایان تیم دوومیدانی بانوان اردبیل عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در ۱۴ ماده و به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد،افزود: داوران در هر بخش رقابتی نفرات برتر هر ماده را جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا به اردوی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهند کرد.

نایب رئیس هیات دوومیدانی کارگری استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های فعال در ورزش کارگری بوده و در تلاش هستیم تا این استان را به عنوان منطقه‌ای پیشتاز در ورزش‌های کارگری معرفی کنیم.

داورپناه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در ورزش کارگری و کسب مدال‌های مختلف در میادین ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران کارگر به دنبال معرفی اردبیل به‌عنوان استان محور در بحث ورزش کارگری در سطح کشور هستیم.

مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور 17 تا 19 شهریورماه در  سالن تختی اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد