سرویس: ورزشی
کد خبر: 77967
|
14:04 - 1397/06/19
نسخه چاپی

رتبه چهارمی اردبیل در لیگ کاراته بانوان کشور

رتبه چهارمی اردبیل در لیگ کاراته بانوان کشور
مسئول لیگ کاراته بانوان کشور گفت: دومین مرحله لیگ کاراته بانوان کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اسدی، مسئول لیگ کاراته بانوان کشور صبح امروز در اختتامیه مسابقات کاراته بانوان کشور با بیان اینکه مرحله اول مسابقات در تیر ماه با انتخاب نفرات برتر هر اوزان وارد مرحله دوم خود شده است اظهار داشت: در این مرحله بانوان کاراته کار سراسر کشور در ۳ بخش کاتا انفرادی، کمیته انفرادی و کاتا تیمی با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از ۳۱ استان کشور ۴۵۰ کاراته کار به صورت تیمی و انفرادی در مسابقات شرکت کرده بودند که نفرات برتر هر بخش به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

مسئول لیگ کاراته بانوان کشور گفت: برای تیم اردبیل ثنا نگهدار در وزن 59+ رده سنی جوانان به مدال طلا دست یافت و کاتای تیمی رده سنی جوانان هم با کسب مدال برنز تیم اردبیل همراه بود.

اسدی افزود: در دومین مرحله لیگ کاراته وان ایران که با حضور 448 کاراته کا برگزار شد، در رده بندی تیمی تهران با کسب 6 طلا، 2 نقره و 3 برنز قهرمان شد و مازندران با 2 طلا، یک نقره و 6 برنز نایب قهرمان شد و تیم البرز با 2 طلا و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

وی گفت: بعد از تیم اردبیل نیز تیم های اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، لرستان و کرمان به ترتیب در رده های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد