سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77979
|
10:38 - 1397/06/20
نسخه چاپی

در مراسم معارفه مدیر جدید شرکت شهرک های کشاورزی استان اردبیل مطرح شد؛

واگذاری 5 شهرک گلخانه ای اردبیل به بخش خصوصی

واگذاری 5 شهرک گلخانه ای اردبیل به بخش خصوصی
مدیر سابق شرکت شهرک های کشاورزی استان اردبیل در مراسم معارفه سرپرست جدید این شرکت، از واگذاری هر پنج شهرک گلخانه‌ای این استان به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فضایل بصیری امروز در آیین معارفه مدیر جدید شرکت شهرک های کشاورزی استان اردبیل از واگذاری شهرک های گلخانه ای استان اردبیل به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در حال حاضر از پنج شهرک گلخانه ای استان اردبیل چهار واحد به بخش خصوصی واگذار شده و یک واحد دیگر نیز در مراحل نهایی واگذاری است.


وی افزود: با توجه به نقش شهرک‎های گلخانه‌ای در اشتغالزایی استان اردبیل، توسعه این شهرکها مورد توجه  قرار گرفت که در این راستا عملیات اجرایی احداث گلخانه هزار هکتاری در کشت و صنعت مغان انجام شده و 200 هکتار از آن در فاز اول مراحل تکمیل و نهایی خود را طی می‎کند.


بصیری تصریح کرد: در شهرستان نیر، خلخال، گرمی و کنگرلو  تعداد چهار واحد مجتمع دامپروری نیز به دلیل مشکلات زیست محیطی تغییر کاربری داده و به مجتمع های گلخانه ای تبدیل شدند.

در این مراسم از زحمات مهندس فضاییل بصیری تقدیر  و مهندس عبادالله عموقین به عنوان سرپرست جدید شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان اردبیل معارفه شد.

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد