سرویس: گردشگری
کد خبر: 77990
|
14:55 - 1397/06/20
نسخه چاپی

با اشتغال زایی برای 159 نفر؛

80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد

80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری اردبیل پرداخت شد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های اشتغالزای گردشگری و صنایع دستی این استان از محل توسعه پایدار روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان تسهیلات می تواند برای 159 نفر اشتغال به دنبال داشته باشد.

وی افزود: 226 طرح سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی به منظور دریافت تسهیلات از محل تسهیلات توسعه پایدار روستایی به بانک های عامل معرفی شده است که می تواند برای 958 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: مجموع تسهیلات درخواستی این طرح ها 730 میلیارد ریال است که از این میزان 80 میلیارد ریال پرداخت شده و 260 میلیارد ریال دیگر نیز مصوب شده و در آستانه عقد قرارداد با بانک های عامل جهت پرداخت است.

فلاحی تاکید کرد: مابقی طرح ها در دست بررسی و ارائه مدارک از سوی متقاضی به بانک ها است.

وی خواستار همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات طرحهای اشتغال زای گردشگری شد و بیان داشت: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات سقف زمانی ندارد، انتظار می رود بانک ها حامی طرح های اشتغال زا باشند.

فلاحی بیان داشت: این تسهیلات با نرخ چهار درصد در روستاهای مرزی و شش درصد در سایر روستاها پرداخت می شود و امتیازی قابل توجه برای متقاضیان است.

وی گردشگری را یکی از حوزه های شاخص در اشتغال زایی دانست که با هزینه اندک می تواند اشتغال مطلوب به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد