سرویس: استانی
کد خبر: 78011
|
20:38 - 1397/06/21
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج رسانه خبرداد؛

رزمایش شیفت ایثار در راستای امیدآفرینی دربین تولید کنندگان و ملت ایران انجام شد / فیلم

رزمایش شیفت ایثار در راستای امیدآفرینی دربین تولید کنندگان و ملت ایران انجام شد / فیلم
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمایش شیفت ایثار در راستای امیدآفرینی دربین تولید کنندگان و ملت ایران انجام شد.

سرهنگ پاسدار علی لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در حاشیه بازدید از رزمایش شیفت ایثار در اردبیل اظهارداشت: رزمایش شیفت ایثار در راستای امیدآفرینی دربین تولید کنندگان و ملت ایران انجام شد.

لطفی با اشاره به اینکه یکی از بخش های رزمایش بزرگ محمد رسول الله 2 خدمت رسانی و  شیفت ایثار بود افزود: در این رزمایش کارگران برای اینکه به کارفرمایان خود و چرخه تولید کشور کمک کنند، یک شیفت دیگری را بدون حقوق و کارمزد کار کردند تا هم به کارفرما و هم به چرخه تولید کشور کمک کرده باشند.

وی بیان کرد: لازم است در این جنگ اقتصادی کاگران با کارفرمایان، مسئولین با کارفرمایان و مردم با دولت دست به دست هم دهند تا با وحدت عملیات جنگ روانی دشمن را که یک جنگ اقتصادی نابرابر می باشد را مقابله کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل تصریح کرد: اگر ما از تولید ملی و کالاهای ایرانی حمایت کنیم و این چرخه های تولیدی که هزاران کارگر دلسوز و انقلابی کشور به کارو تلاش خود در این کارخانجات ادامه دهند بسیاری از مشکلات اعم از بیکاری و تولید ملی حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دستاورد بدست نخواهد آمد مگر اینکه مثل زمان جنگ همه باهم یکدل و یکصدا باشیم و در عرصه جهاد اقصادی صادقانه گام برداریم گفت : همانطوری که در جنگ نابرابر تحمیلی کشور ایران توانست در مقابل زورگویی ها و توطئه های 60 کشور جهان بایستد و به پیروزی بزرگی دست یابد در جنگ اقتصادی و جنگ نرم هم با اتحاد و وحدت ملی پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد