سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 78016
|
09:12 - 1397/06/22
نسخه چاپی

"یک کیلو و بیست و یک گرم" در سینماهای استان اردبیل روی پرده رفت

  "یک کیلو و بیست و یک گرم" در سینماهای استان اردبیل روی پرده رفت
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اکران فیلم سینمایی "یک کیلو و بیست و یک گرم" ساخته فیلم ساز اردبیلی در همه سینماهای این استان خبر داد.

 غریب منوچهری در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، با تبریک روز ملی سینما گفت: فیلم سینمایی "یک کیلو ۲۱ گرم" ساخته رحیم طوفان فیلم ساز اردبیلی در همه سینماهای استان اردبیل اکران می شود.

وی افزود: فیلم  "یک کیلو ۲۱ گرم" در سینماهای قدس، انقلاب اردبیل، سینما انقلاب پارس آباد، فرهنگ خلخال و سینما پل مشکین شهر از روز ۲۱ شهریور به روی پرده رفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون تعداد سینماهای استان از دو باب سینما به شش مورد افزایش یافته است؛ همچنین در سینماهای انقلاب و قدس اردبیل نوسازی و به روز رسانی شده است.

منوچهری با اشاره به فعالیت فیلمسازان اردبیلی بیان کرد: فیلمسازان اردبیل طی سال های اخیر در راستای سینما و تولید فیلم فعالیت چشم گیری داشته اند.


وی ضمن دعوت از عموم شهروندان و هم استانی ها جهت تماشای فیلم  "یک کیلو و بیست و یک گرم"، اظهار داشت:براي ادارات و نهادها و اقشار مختلف که به صورت گروهی در سینما جهت تماشای این فیلم حضور خواهند داشت تخفیف ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

فیلم یک کیلو بیست و یک گرم ساخته رحیم طوفان متولد اردبیل و از فعالان حوزه سینمای اين استان است که همزمان در اکران این فیلم در سینماهای استان حضور خواهد داشت.
 

انتهای پیام/313/1/6ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد