سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78019
|
11:00 - 1397/06/22
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

آغاز رزمایش بزرگ خدمت رسانی طرح" یک کاسب یک دانش آموز" در اردبیل

آغاز رزمایش بزرگ خدمت رسانی طرح" یک کاسب یک دانش آموز" در اردبیل
همزمان با سراسر کشور در ادامه رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله ۲ با عنوان خدمت رسانی و طرح یک کاسب یک دانش آموز در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رزمایش طرح یک کاسب یک دانش آموز در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ و با هدف خدمت رسانی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و‌محروم سراسر استان تا بازگشایی مدارس استان اردبیل برگزار می شود.


سرهنگ دوم پاسدار محمود وهاب زاده مسئول بسیج اصناف استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اردبیل اظهارداشت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان طرح یک کاسب یک دانش آموز که بخشی از رزمایش محمد رسول‌الله ۲ می باشد از امروز به مدت ۲۴ روز  اجرا خواهد شد.

وهاب زاده با اشاره به اینکه این رزمایش در تمامی شهرستانهای استان اردبیل با مشارکت و همکاری بازاریان، کسبه، اصناف و خیرین انجام می شود، افزود:  با ایین طرح بیش از ۲ هزار اقلام دانش آموزی کیف و کفش و لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش خدمت رسانی طرح یک کاسب یک دانش آموز از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه در سطح استان اردبیل ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از این رزمایش محرومیت زدایی ، خدمت رسانی و کمک به دانش آموزان محروم مناطق مختلف استان اردبیل است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: این رزمایش در بیش از ۵۰ مدرسه از مدارس مناطق محروم استان اردبیل اجرا شده و  بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش این طرح بزرگ خدمت رسانی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/313/1ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد