سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 78020
|
11:22 - 1397/06/22
نسخه چاپی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد؛

ثبت نام600 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل

ثبت نام600 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۶۰۰ ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،یاسر محمدپور صبح امروز درجلسه کارگروه هماهنگی دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل اظهار داشت:نمایشگاه کتاب اردبیل از یکم تا ششم مهرماه امسال از ساعت 14 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزارخواهد شد که ناشران از سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه 600 ناشر از استان‌های مختلف متقاضی شرکت در نمایشگاه کتاب اردبیل هستند،گفت: ثبت‌نام از متقاضیان و ناشران به اتمام رسیده و 25 ناشر فعال استانی نیز در کتار این ناشران برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از امکان حضور کتابفروشی‌های فعال استانی در این نمایشگاه برای اینکه متضرر نشوند خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با استفاده از امکانات این نمایشگاه غرفه‌ها را به نحوی مهیا کنیم تا امکان حضور حداکثری ناشران در این نمایشگاه فراهم شود.

محمدپور بیان کرد:بن خرید کتاب نمایشگاه کتاب اردبیل از 22 تا 28 شهریورماه از طریق سایت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با تخفیف ٢ درصد پیش‌فروش شده و قابل خریداری است .

وی ادامه داد: در زمان برگزاری نمایشگاه نیز علاقمندان می‌توانند برای تهیه بن خرید به غرفه در نظر گرفته شده در نمایشگاه مراجعه و نسبت به خرید بن کتاب اقدام کنند.

 

انتهای پیام/313/1/3

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد