سرویس: استانی
کد خبر: 78076
|
19:15 - 1397/06/25
نسخه چاپی

ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اولویت اساسی است

 ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اولویت اساسی است
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به این که ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اولویت اساسی است گفت: بی‌توجهی به نماز هدف اصلی دشمنان اسلام بوده و پاسخگویی به شبهات جوانان خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اللهشکرعبدیبعدازظهرامروزدرگردهماییدبیرانستاداقامهنمازدستگاههایاجراییاستاندرسالنشیخصفیاستانداریاردبیلاظهارداشت:بیتوجهیبهنمازهدفاصلیدشمناناسلامبودهوپاسخگوییبهشبهاتجوانانخنثیکنندهتوطئههایدشمناناست.

ویبااشارهبهاینکهترویجفرهنگاقامهنمازدرجامعهاولویتاساسیاستبیانکرد:عملبهفریضهالهییکموضوعمهمدرجامعهاستکهدراینزمینهدشمناناسلامدرزمینهشبههافکنیدربینقشرجوانانتلاشمیکنندوتلاشبرایندارندتاآثارفرائضاسلامیراکمرنگکنندکهاینمسئلهاولویتاساسیاست.

مدیرستاداقامهنمازاستاناردبیلگفت:احیایامربهمعروفونمازظهرعاشورادرزمانقیامنهضتحسینیپیامهایمتعددیبهجوامعاسلامیارائهکردکهاینمسئلهتبییننمازظهرعاشورانمادیبرایتبیینعملیاینفریضهالهیاستکهاینموضوعبایدبهعنوانیکاولویتاساسیمبنایکارقرارگیرد.

عبدیتصریحکرد:بزرگترینهدفدشمنانایناستکهاعتقاداتوارزشهایاسلامیمردمراکمرنگجلوهدهندکهاینمسئلهیکاولویتمهمبودهکهبایددرمقابلهبادشمنانازحقانیتولایتوامامتدفاعکنیمکهاینموضوعبرایمایکاولویتاساسیاستوبایددراینزمینهسنگرهایمستحکمیرادرستکنیم.

معاونسیاسیوامنیتیاستانداراردبیلنیزدراینجلسهگفت:اخلاصعملدرتبلیغنمازتاثیرگذاریفراوانیبسیاریداردوبایدبهاینمسئلهبهعنوانیکوظیفهدینیعملکنیمکهاینمسئلهدرحالحاضراولویتاساسیاستکهبایداینموضوعموردتوجهواقعشودکهبایددرزمینهترویجوتبلیغنمازبسیارکارمناسبوارزندهاست.

علینوادادبیانکرد:بتوانیمزیرساختهایکارهایدینیرادربیندستگاههایاجراییافزایشدهیمکهاینمسئلهبادرنظرگرفتنترویجوتبلیغنمازاولویتاساسیاستوبایدباتبلیغعملیشاهدتوسعهفریضهالهیباشیمکهاینموضوعبرایمابسیارحائزاهمیتاستکهمشارکتفعالانترویجنمازموردتوجهواقعشود.

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد