سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 78086
|
14:45 - 1397/06/26
نسخه چاپی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر؛

گروه‌های جهادی به روستا‌های محروم شهرستان کوثر اعزام می‌شوند

گروه‌های جهادی به روستا‌های محروم شهرستان کوثر اعزام می‌شوند
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: در راستای محومیت‌زدایی از چهره مناطق روستایی و دورافتاده شهرستان گروه‌های جهادی به روستا‌های محروم کوثر اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرگرد پاسدار حسین بدیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی در مناطق روستایی به ویژه روستاهای دورافتاده و محروم اقدامات و فعالیت های مناسب و خوبی داشته و تلاش و جدیت بر افزایش این اقدامات در راستای محرومیت زدایی از منطقه است.

وی ساخت خانه محروم را از جمله اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی برشمرد و بیان کرد: خانه محروم در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند در روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان احداث می‌شود تا بتوانیم نیاز آنها را در حوزه مسکن برطرف کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر افزود: طرح ساخت خانه محروم با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در برخی روستاهای شهرستان در حال اجرا بوده و اجرای این طرح در راستای بهره‌مندی روستاییان نیازمند از سرپناه مناسب در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.

بدیعی با اشاره به فعالیت جهادگران در قالب اردوهای جهادی در شهرستان تصریح کرد: این اردوها برای ریشه کنی فقر و محرومیت از مناطق روستایی و دورافتاده توسط بسیجیان داوطلب که انسان‌های مخلص و بی ادعایی بوده و برای خدمات رسانی بدون منت به محرومان تلاش می‌کنند در مناطق محروم و روستایی شهرستان اجرا می‌شود.

وی مهمترین هدف جهادگران شرکت کننده در این اردوها را امیدآفرینی و تقویت روحیه و انگیزه برای تداوم زندگی در بین اقشار محروم و نیازمند برشمرد و گفت: این اقدام و کار خالصانه و بی ادعا دارای ارزش والایی نزد خداوند بوده که با اقدامات جهادگرانه در راستای نشاندن لبخند بر لبان مردم فقیر و تنگدست تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد