سرویس: استانی
کد خبر: 78088
|
15:23 - 1397/06/26
نسخه چاپی

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد؛

اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارس آباد

اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارس آباد
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، بیش از 6۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان پارس آبادمغان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ پاسدار حسن نوری در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد كه با محوريت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امسال با توجه به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس، برنامه‌ها به نوعی با مراسم‌های ایام محرم هم افزایی خواهد داشت.

وی گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نيروهای مسلح، افتتاح كارگاه كيف دوزی و پرورش قارچ، ويزيت رايگان پزشكی و تجويز دارو در محلات آسيب پذير، گلباران مزار شهدا، ديدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر، همايش پياده روی خانوادگی و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از مهمترین ویژه برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد، همچنين برگزاری نشست های روشنگری، اعزام گروه های جهادی بسيج مهندسين كشاورزی به بخش تازه كند، برگزاری يادواره عملیات ثامن الائمه، يادواره فرهنگيان و محلات، همايش بزرگ رزمندگان و پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس، عصر شعر دفاع مقدس، محفل انس با قرآن و برپايی نمايشگاه كتاب را از ديگر برنامه‌های هفته مقدس در پارس آباد ذكر کرد.

نوری ادامه داد: یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است که این مهم همزمان با بازگشایی مدارس با نواخته شدن زنگ مقاومت با سخنرانی راويان دفاع مقدس در مدارس آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن ایستاد و امروز در جنگ اقتصادی هم با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می کنیم.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد