سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78096
|
19:43 - 1397/06/26
نسخه چاپی

به مناسبت هفته ناجا:

تجلیل از رانندگان نمونه درهفته ناجا/ اجرای روزانه ۲۰برنامه درهفته ناجا

تجلیل از رانندگان نمونه درهفته ناجا/ اجرای روزانه ۲۰برنامه درهفته ناجا
معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت : به مناسبت هفته ناجا ازرانندگان ممتازی که درطول سال مرتکب تخلف رانندگی نشده اند، تجلیل خواهدشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ نوری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در کنار تجلیل از رانندگان ممتاز از رانندگان خاص تاکسیرانی و اتوبوسرانی هم تجلیل خواهدشد .

وی افزود: همچنین درطول این هفته تسیهلاتی هم برای ترخیص موتور و خودروهایی که درپارکینگ ها متوقف شده اند درنظر گرفته شده که برای ترخیص خودرو های متوقف شده بخشودگی و حذف برخی از شرایط،سخت اداری را خواهیم داشت.

معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل در ادامه به برنامه های هفته ناجا اشاره کرد و افزود: ازجمله برنامه های این هفته ،حضور در نمازجمعه استان ، همایش پیاده روی عمومی باجوایز نفیس دور دریاچه شورابیل ،تجلیل از خیرین امنیت، تقدیر ازخانواده شهدا و پرسنل نمونه فرماندهی انتظامی جلسه تعامل ویژه با نمایندگان مجلس،شورای اسلامی ، و ٥باروبی مزارشهدا است.


وی به جشن همیاران پلیس نیز اشاره کرد و گفت : طبق سال های گذشته جشن همیاران پلیس نیز که ازشاخص ترین برنانه ها است، برگزار می،شود .

نوری در خصوص برگزاری رزمایش دراین هفته نیز افزود: رزمایش یگان ویژه فرماندهی انتظامی باهدف نشان دادن اقتدار نیز دردستور کار است.

معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل خاطرنشان کرد: در طول هفته ناجا نمایشگاهی در کنار مصلی اردبیل برگزار می‌شودکه خدمات رایگان به مردم خواهد داد.

انتهای پیام/313/1/10

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد