سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78132
|
11:23 - 1397/06/31
نسخه چاپی

در نشست معاونان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل مطرح شد؛

کاهش 12 درصدی اندازه دولت/ نظام اداری در ۱۰ محور اصلاح می‌شود

کاهش 12 درصدی اندازه دولت/ نظام اداری در ۱۰ محور اصلاح می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با توجه به مصوبه اصلاح نظام اداری ابلاغ شده از چهاردهم شهریورماه به دستگاه‌های اجرایی، اصلاح نظام اداری در ۱۰ محور اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، داود شایقی پیش از ظهر امروز در نشست معاونان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل، سرمایه انسانی را رکن اصلی سازمان‌ها دانست و گفت: مهمترین و حیاتی‌ترین دارایی هر سازمان نیروی انسانی است  فلذا سازمان‌ها برای بقا در محیط پیچیده و پرچالش کنونی نیازمند نیروی انسانی توانمند و خلاق هستند که برای محقق شدن این امر برنامه‌ریزی هدفمند لازم است.

وی تاکید کرد: توانمندسازی کارکنان از ابزارهای موثر برای افزایش بهره‌وری و مهمترین عامل برای حفظ و بقای سازمان است که این مهم از طریق آموزش های ضمن خدمت ممکن می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: توانمندسازی کارکنان از طریق آموزش سبب ارتقای سطح فکری شغلی  شده و اثربخشی سازمان را افزایش می دهد از این رو اجرای صحیح این دوره‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اضافه کرد:  آموزش های ضمن خدمت اسباب تحول در ساختارها، روابط بین افراد و کسب مزیت رقابتی در سازمان را فراهم می کند.

شایقی با اشاره به مصوبه اصلاح نظام اداری ابلاغ شده از چهاردهم شهریورماه به دستگاه‌های اجرایی گفت: با ابلاغ ریاست جمهوری مصوبه اصلاح نظام اداری در 10 محور مدنظر است.

 کاهش 12 درصدی اندازه دولت در نظام اداری جدید

 عبادی معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اردبیل نیز  در این نشست بیان داشت: از امسال تا سال 99 در یک بازه زمانی سه ساله این برنامه‌ها هدفگذاری شده تا بتوانیم به اهداف موردنظر در تمامی بخش‌ها دست پیدا کنیم.

وی افزود: در نظام اداری جدید کاهش 12 درصدی اندازه دولت و نیروی انسانی آن بهبود شاخص توسعه دولت الکترونیک و رشد بهره‌وری در ادارات تا 50 درصد، برنامه‌ریزی و هدفگذاری شده است.

عبادی تصریح کرد: این نظام اداری در همه دستگاه‌ها لازم‌الاجراست که امیدواریم از سطح ستاد تا صف براساس این برنامه‌ریزی‌ها برنامه‌های پیش‌بینی شده عملیاتی و پیاده‌سازی شود.

 

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد